۵ هزار مترمربع جاده‌های خاکی اطراف مدرسه شهید موسوی آسفالت شد

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان گفت: از جمله اقدامات شهرداری منطقه می‌توان به اجرای عملیات ۵ هزار مترمربع آسفالت جاده‌های خاکی دورتادور مدرسه شهید رضی موسوی، گل‌کاری و خط‌کشی داخل آن اشاره کرد.

مهدی غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان آماده همکاری و تسهیل‌گری در خصوص نیازهای عمرانی و خدماتی مدارس سطح منطقه است.

وی با بیان اینکه مدرسه شهید رضی موسوی به همت خیرین با محوریت بنیاد برکت ساخته شده است، افزود: تلاش ما بر این است تا اگر در منطقه کار مفیدی برای مردم انجام می‌گیرد، آماده همکاری و تسهیل‌گری در خصوص آن باشیم.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: این مدرسه، در نخستین روزهای سال تحصیلی جدید افتتاح شده است، بنابراین از این بابت خوشحالیم که دانش‌آموزان این مدرسه، سال تحصیلی امسال را در یک مدرسه نوساز تحصیل می‌کنند.

غلامی تصریح کرد: از جمله اقدامات شهرداری منطقه می‌توان به اجرای عملیات ۵ هزار مترمربع آسفالت جاده‌های خاکی اطراف مدرسه، گل‌کاری داخل مدرسه و خط‌کشی آن اشاره کرد.

وی ادامه داد: ما به‌عنوان مسئولان شهری وظیفه داریم شرایط را برای آینده‌سازان آماده کنیم و اداره خدمات شهری شهرداری منطقه ۱۱ نیز در راستای ادای دین به این نونهالان هر گونه همکاری را با مدیران مدارس این منطقه دارد و در زمینه انجام اقدامات عمرانی و خدماتی دریغ نمی‌کند.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان گفت: این همکاری‌ها تنها مختص مدرسه شهید موسوی نبوده و شهرداری منطقه در خصوص خط‌کشی، فضای سبز و گل‌کاری در داخل مدارس مختلف سطح منطقه همکاری و تعامل داشته است.

کد خبر 798552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.