تکمیل گیره‌های دوچرخه ایستگاه‌های متروی اصفهان تا پایان سال جاری

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: با توجه به استقبال خوب شهروندان اصفهانی، نصب گیره‌های دوچرخه در تمام ایستگاه‌های متروی این کلان‌شهر تا پایان سال جاری انجام و تکمیل می‌شود.

سعید ساکت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اهمیت دوچرخه‌سواری، در راستای ارائه خدمات به دوچرخه‌سواران و توسعه حمل‌ونقل ترکیبی اظهار کرد: راه‌اندازی پارکینگ‌های دوچرخه درون ایستگاه‌های مترو خدمت جدیدی بود که به شهروندان ارائه شد تا بتوانند با دوچرخه خود وارد ایستگاه مترو شوند و در سایه و مکانی امن این وسیله نقلیه پاک را پارک و از مترو استفاده کنند.

وی با بیان اینکه این اقدام در فضای داخلی ۹ ایستگاه متروی اصفهان از جمله ایستگاه‌های قدس، گلستان، بهارستان، مفتح، علیخانی، جابر، کاوه، صفه و فضای بیرون دو ایستگاه ۲۵ آبان و انقلاب اجرایی شده است، افزود: ظرفیت پارکینگ ایستگاه متروی کاوه حدود ۴۰ دوچرخه بود که در حال حاضر با نصب گیره‌های جدید به ۱۰۰ جایگاه دوچرخه افزایش پیدا کرده است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال خوب شهروندان اصفهانی، تا پایان سال جاری در سایر ایستگاه‌های مترو به دلیل نبود فضای داخلی نصب گیره‌های دوچرخه در فضای بیرونی انجام و تکمیل می‌شود.

کد خبر 798520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.