ثبت بیش از ۷۹ هزار تماس مردمی با سامانه ۱۹۷ در آذربایجان‌غربی

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: سامانه ارتباطات مردمی ۱۹۷ پلیس در راستای افزایش و سهولت ارتباط مردمی با پلیس راه‌اندازی شده است و بر همین اساس بیش از ۷۹ هزار تماس مردمی در شش ماهه نخست سال‌جاری ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، یوسف اسماعیل‌زاده اظهار کرد: مجموعه انتظامی آذربایجان‌غربی با مردم ارتباط نزدیک دارد و با مشارکت مردمی در راستای تأمین امنیت پایدار عملکرد بهتری دارد و سامانه ۱۹۷ پلیس نیز در راستای افزایش و سهولت ارتباط مردم با پلیس راه‌اندازی شده است.

وی افزود: در اکثر مواقع پیشنهادات و نظرات کارشناسی و خوبی توسط مردم از طریق تماس با سامانه ۱۹۷ یا ملاقات حضوری به پلیس داده می‌شود که می‌تواند راهکارهای اساسی برای عملکرد پلیس نیز باشند و در واقع ارتباط شهروندان با سامانه ۱۹۷ بازرسی مجموعه انتظامی، پل ارتباطی برای ارزیابی عملکرد پلیس در برقراری نظم و امنیت در جامعه بوده و اعتماد مردم به مجموعه انتظامی استان، پشتوانه‌ای مهم و ارزشمند است.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: در شش ماهه نخست سال‌جاری بیش از ۷۹ هزار تماس با سامانه ۱۹۷ پلیس آذربایجان‌غربی برقرار شده است که مردم فهیم این استان نظرات، انتقادات، پیشنهادت و شکایات خود را مطرح کرده‌اند، ضمن اینکه در این مدت انتقادات و شکایت از کارکنان پلیس تا حد چشمگیری کاهش و پیشنهادت و تقدیر از عملکرد کارکنان افزایش پیدا کرده است.

اسماعیل‌زاده خاطرنشان کرد: امید است مردم فهیم و شهیدپرور استان آذربایجان‌غربی نیز با پلیس تعامل و مشارکت بیشتری داشته و دعاگوی فرزندان خود در انتظامی استان باشند.

کد خبر 798406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.