ابتکار ایران در میدان مقاومت با «وعده صادق ۲» تحقق یافت

فرمانده سپاه استان قزوین گفت: ابتکار ایران در میدان مقاومت با عملیات وعده صادق ۲ خیلی‌هوشمندانه تحقق یافت و دشمن صهیونیستی را گوشمالی داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی امشب _دوشنبه شانزدهم مهر_ در مراسم افتتاحیه جام وقف و ایثار اظهار کرد: آنهایی که می‌گفتند چرا ایران پس از چند ترور انجام شده، به اسرائیل حمله نمی‌کند، باید می‌دانستند همه چیز آماده بود، اما باید دز مقاومت ابتکار و خلاقیت را نشان می‌دادیم.

وی اضافه کرد: در نهایت ابتکار ما در میدان مقاومت با عملیات وعده صادق ۲ خیلی‌هوشمندانه تحقق یافت و دشمن صهیونیستی را گوشمالی دادیم و این دشمن اگر امروز هم خطایی کند، او را از این خطا پشیمان می‌کنیم.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الأمر (عج) با اشاره به آثار مثبت برپایی رقابت‌های ورزشی گفت: رویدادهای ورزشی اگر اگر دل‌ها را بهم نزدیک کرده و موجب وحدت و صمیمیت بیشتر شود، حتماً ارزشمند بوده و نتیجه‌بخش است.

سردار رفیعی آتانی با اشاره به حمایت مردم لبنان از تیم فوتبال ایران در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه افزود: وقتی در جام جهانی تیم فوتبال ایران و آمریکا بازی داشتند، مردم لبنان پرچم ایران را برافراشته بودند و دوست داشتند ایران پیروز شود که همین‌گونه شد.

وی ادامه داد: بنابراین ما هم دوست نداریم حتی در بازی‌های ورزشی لبنان ببازد و بنابراین امروز که لبنان در میدان نبرد واقعی با اسرائیل است، هرگز اجازه نمی‌دهیم که مقاومت لبنان در جنگ با صهیونیست‌ها بازنده شود.

فرمانده سپاه استان قزوین با بیان اینکه ورزش می‌تواند ملت‌ها و دل‌ها را به همدیگر نزدیک کند، گفت: از ورزش می‌توانیم درس بگیریم و آن را در زندگی به کار بندیم. ورزش به ویژه فوتبال از ابعاد فنی برخوردار است و ما نظامیان از هر حادثه و رویدادی باید استفاده مطلوب ببریم و از ورزش هم درس بگیریم و بیاموزیم.

سردار رفیعی آتانی با اشاره به شباهت‌های رقابت‌های ورزشی و صحنه نبرد اضافه کرد: تقویت مقاومت در میدان بازی و توزیع انرژی رمز موفقیت است و همه این عوامل در میدان جنگ وجود دارد که باید درست مدیریت کنید تا پیروز شوید.

کد خبر 798237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.