نیاز به استقرار پایگاه اورژانس در جنوب شهر قزوین حیاتی است

عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: نیاز به استقرار پایگاه اورژانس در جنوب شهر و در کنار محور مواصلاتی بویین‌زهرا بسیار حیاتی است و اختصاص ۲۰۰ مترمربع از بوستان رز برای این اقدام هیچ آسیبی به سرانه فضای سبز منطقه نمی‌زند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، حسین صلح‌جو امشب _دوشنبه شانزدهم مهر_ در جلسه علنی شورا ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و قدردانی از زحمات و تلاش جان‌برکفان فراجا اظهار کرد: «نیروی انتظامی» نیاز یک جامعه آرمانی است.

وی افزود: همه اندیشمندان اجتماعی بر ضرورت وجود چنین نیرویی در تمام جوامع تأکید دارند، نیرویی که با اقتدار در برابر اخلال گران نظم و امنیت ایستاده و تیشه بر ریشه‌های ظلم و فساد می‌زند تا ارمغان‌آور آرامش، امنیت و عدالت برای مردم، کشور و نظام باشد.

رئیس کمیسیون املاک و حقوقی شورای شهر قزوین با اشاره به نقش مهم نیروی انتظامی در تأمین امنیت جامعه گفت: جان برکفان نیروی انتظامی تکیه‌گاه ملت ایران بوده و در سایه قانون مداری، تمامی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود را برای تعمیق امنیت و آرامش مردم قدرشناس کشورمان به‌کار گرفته، به نحوی که بخش اعظمی از امنیت مثال‌زدنی کشور مرهون ایثار، فداکاری و جانبازی این غیور مردان و زنان فراجا است.

صلح‌جو در ادامه سخنانش در طرح دیدگاه خود پیرامون لایحه شهرداری در مورد اختصاص بخشی از فضای بوستان رز به پایگاه اورژانس گفت: نیاز به استقرار پایگاه اورژانس در جنوب شهر و در کنار محور مواصلاتی بویین‌زهرا بسیار حیاتی است و بنابراین اختصاص ۲۰۰ مترمربع از بوستان رز برای این اقدام هیچ آسیبی به سرانه فضای سبز منطقه نخواهد زد.

وی با بیان اینکه استقرار پایگاه اورژانس برای نجات انسان‌ها است، ادامه داد: در این قسمت از شهر فاقد ایستگاه اورژانس هستیم. همچنین با توجه به وجود پارک مادر و کودک، ملاخلیلا، رز و پارک محلی خیابان اصفهان اختصاص ۲۰۰ مترمربع برای پایگاه اورژانس تأثیری بر سرانه فضای سبز نخواهد داشت.

کد خبر 798218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.