جانشین فراجا: ایران خط مقدم مبارزه با مواد مخدر است

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با تاکید بر مبارزه قاطع پلیس با قاچاق مواد مخدر گفت: بر اساس اعلام رسمی سازمان ملل کشور جمهوری اسلامی ایران خط مقدم مبارزه با مواد مخدر است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پلیس، سردار قاسم رضایی در شانزدهمین نشست فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با وابستگان نظامی و انتظامی مستقر در تهران اظهار کرد: ما هر سال با گرامیداشت هفته انتظامی جمهوری اسلامی از شما دعوت می‌کنیم که در این نشست حضور پیدا کنید و با بخشی از اقداماتی که در طول سال انجام می‌گیرد مطلع و آشنا می‌شوید.

وی با اشاره به اینکه پلیس در همه کشورها وظیفه تأمین آرامش برای شهروندان و مقابله با جرایم را برعهده دارد، افزود: کشور ما به واسطه موقعیت جغرافیایی با ۱۵ کشور همسایه هستیم و با این کشورها ارتباط خوبی در زمینه‌های مختلف از جمله انتظامی و نظامی داریم.

جانشین فراجا تصریح کرد: البته بعضی از کشورهای همسایه از جمله همسایه شرقی ما دچار فتنه استکبار شده‌اند که موجب ایجاد بزرگترین مرکز تولید مواد مخدر در جهان شده است که این موضوع ما را مجبور به مقابله و مبارزه با گروه‌های قاچاق مواد مخدر می‌کند، بر اساس اعلام رسمی سازمان ملل کشور جمهوری اسلامی ایران خط مقدم مبارزه با مواد مخدر است و در این راستا ما به نیابت از همه کشورهای جهان با این پدیده مقابله می‌کنیم، لذا کشورهای شما هم باید در این زمینه سهم خود را مشخص کنند.

سردار رضایی ادامه داد: پلیس ما بر اساس آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی با سوداگران مرگ مقابله می‌کند و در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر که قصد قاچاق به کشورهای اروپایی و همچنین کشورهای حوزه خلیج فارس دارند، سالانه بیش از یک هزار تن مواد مخدر کشف می‌کنیم.

وی با اشاره به جنایات رژیم کودکش صهیونیستی در فلسطین و لبنان اظهار داشت: این رژیم اشغالگر یک پادگان تروریستی است که به وسیله آمریکا و بعضی کشورهای غربی با هزاران تن ابزار جنگی و تسلیحاتی حمایت می‌شود.

جانشین فراجا بیان داشت: رژیم صهیونیستی در اقدامات تروریستی خود میهمان عزیز ما شهید اسماعیل هنیه را که در زمان تحلیف رئیس جمهورمان در ایران بود به شهادت رساند این گروه تروریستی همچنین مستشاران و وابسته‌های نظامی ما را که در کشورهای دوست عراق، سوریه و لبنان حضور داشتند به شهادت رساند.

سردار رضایی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران بر اساس حق دفاع از خود طبق ماده ۵۱ منشور سازمان ملل به این تجاوز و جنایت هوشمندانه پاسخ داد و در صورت تکرار خطا از سوی این رژیم با پاسخ محکم و شدیدتر ما مواجه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه پلیس مکلف است در همه حوزه‌های امنیتی و آرامش جامعه ورود پیدا کند، عنوان کرد: روح حاکم بر برنامه‌ها و راهبرد جمهوری اسلامی در حوزه پلیس، پیشگیری از جرایم است که در این مورد هم فراجا بسیار موفق عمل کرده است.

کد خبر 798175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.