رشوه‌ای که در خانه بیرانوند جابه‌جا شد

دعوای پرسپولیس و بیرانوند پس از اظهارات عجیب این بازیکن با ابعاد تازه‌ای روبه‌رو شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، پس از اعلام محکومیت علیرضا بیرانوند در پرونده شکایت باشگاه پرسپولیس از این بازیکن، دروازه‌بان فصل جاری تیم تراکتور در مصاحبه‌ای که پس از بازی با فولاد انجام داد، اعلام کرد که نه‌تنها ۲۰ میلیارد تومان جریمه را نمی‌دهد، بلکه پنج میلیارد تومانی که به عنوان شیرینی به اعضای هیئت مدیره پرسپولیس برای اضافه‌شدن بند الحاقیه خود داده است را پس خواهد گرفت!.

این اظهار نظر جنجالی موجب شده است تا این لحظه گمانه‌زنی‌های زیادی به وجود بیاید که چه افرادی در این اقدام نقش داشته‌اند، چراکه پیگیری‌ها نشان می‌دهد که به احتمال زیاد رد و بدل شدن مالی در این بین صورت گرفته است و دراین‌باره نیز گفته می‌شود که یکی از اعضای باشگاه پرسپولیس که هنوز در این باشگاه مشغول به کار است، در منزل علیرضا بیرانوند حضور پیدا کرده و از طریق این فرد، مبلغ مورد نظر دروازه‌بان تراکتور را به دست بعضی از اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس رسیده است تا این موضوع رنگ حقیقت به خود بگیرد.

البته اخبار به دست آمده نشان می‌دهد که همه اعضای هیئت مدیره وقت پرسپولیس از این اقدام مطلع نبودند و با پیگیری‌هایی که صورت گرفت، مشخص شد که تعدادی از اعضای سابق هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس از این موضوع بی‌اطلاع بوده‌اند.

این در حالی است که همان زمان نیز اعلام شد که بدون نظر همه اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس، بند فسخ و الحاقیه به قرارداد بیرانوند اضافه شده است.

به نظر می‌رسد با ورود نهادهای نظارتی به این پرونده، ابعاد جدیدی از رد و بدل شدن پول مطرح خواهد شد که احتمالاً گریبان برخی افراد سابق و فعلی باشگاه پرسپولیس را خواهد گرفت.

منبع: فارس

کد خبر 798082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.