زیرساخت‌های جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در حال تقویت است

فرماندار اصفهان گفت: سال جاری برای سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان بیش از 1۶۰۰ داور از بین کودکان و نوجوانان انتخاب شده‌اند و این یعنی زیرساخت‌های جشنواره، هرسال در حال تقویت است.

محمدعلی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، یکی از جشنواره‌های خوب، مؤثر و امیدآفرین است، از سویی اصفهان، مهد فعالیت‌ها و تولیدات هنری است که هنرمندان خوب زیادی دارد.

وی افزود: یکی از رشته‌های مهم هنری، فیلم است و در دبیرخانه آن، کارهای مستمر و خوبی در حال انجام است؛ به‌طوری‌که بیش از ۱۶۰۰ داور از بین کودکان و نوجوانان انتخاب شده‌اند و این یعنی زیرساخت‌های جشنواره، هرسال در حال تقویت است.

فرماندار اصفهان با بیان اینکه به جهت محتوایی نیز شاهد این هستیم که فیلم‌ها، کیفیت بهتری پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: سال جاری با عنایت به شهادت مظلومانه کودکان غزه و لبنان و با توجه به جنایت‌هایی که رژیم کودک‌کش صهیونیستی انجام داده، شعارها و محتواها به سمت تجلیل از کودکان شهید مظلوم غزه رفته است.

احمدی تاکید کرد: یکی از موضوعاتی که هر سال باید مورد توجه قرار گیرد، توجه به رویدادهای آن مقطع زمانی است تا محتواها متناسب با همان رویدادها، برنامه‌ریزی شود که جشنواره از این جهت نیز قابل تقدیر است.

وی گفت: اگر به رویدادی به‌صِرف نام جشنواره و در مقطع زمانی محدود اکتفا کنیم، نمی‌توانیم به اهداف بلند برسیم، بنابراین نیازمند استمرار ارتباط به‌ویژه با هنرمندان در سطح دنیا و ایده‌هایی که بتوانند فیلم‌های خوبی تولید کنند، هستیم.

کد خبر 798079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.