حال سردار قاآنی خوب است

معاون هماهنگ‌کننده نیروی قدس سپاه گفت: حال سردار قاآنی خوب و وی مشغول فعالیت است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ایرج مسجدی در همایش تجلیل از موکب‌داران و خادمان اربعین حسینی در مجتمع فرهنگی شهید بهشتی درباره سلامتی سردار قاآنی اظهار کرد: بسیاری از ما می‌پرسند که سردار قاآنی چه شد؟ ایشان در صحت و سلامت و مشغول فعالیت است. برخی می‌گویند که بیانیه بدهید. چرا بیانیه؟ نیازی به چنین اقدامی نیست.

وی درباره اوضاع کشور افزود: اسرائیل غاصب پس از کشتار وحشیانه در منطقه امروز به سراغ حزب‌الله به عنوان بازوی اصلی مقاومت و پشتیبان غزه رفته است. آن‌ها جنگ را با منفجر کردن دستگاه پیجر آغاز کردند و سید مقاومت را به شهادت رساندند و هر روز تعدادی از مردم مظلوم را در ضاحیه به شهادت می‌رسانند.

مسجدی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی خواست از زمین وارد عمل شود، اما تا دیشب هیچ موفقیتی به‌دست نیاورد، گفت: تعدادی از نیروهای نظامی رژیم اشغالگر کشته شدند. آن‌ها نتوانستند مقاومت را از پا درآورند، برای همین وارد لبنان شدند، اما با وجود اینکه تا امروز یک سال از جنگ مقاومت فلسطین در غزه می‌گذرد، آمادگی مقاومت بیشتر شده تا جایی که حماس ۹۰ درصد آماده نبرد است.

وی با اشاره به اینکه غزه و حماس می‌گویند که مبادا کسی سازش کند و در برابر رژیم اشغالگر کوتاه بیاید، ادامه داد: آن‌ها معتقدند که یا اسرائیل باید شروط را بپذیرد یا جنگ را ادامه می‌دهیم و آماده نبرد هستیم.

مسجدی با بیان اینکه یک خانواده‌های فلسطینی حاضر نشده‌اند از غزه بیرون بروند، گفت: این‌ها می‌خواستند مردم را به اردن و سایر کشورها کوچ دهند، اما مردم برای حمایت از فرزندانشان ماندند و مقاومت کردند. وضعیت حزب‌الله و نیروهای جهاد اسلامی و مقاومت اسلامی اینچنین نیست که از بین بروند.

کد خبر 798075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.