پیروزی مدعیان در هفتمین هفته لیگ برتر

سومین روز از دیدارهای رقابت‌های هفته هفتم لیگ‌برتر فوتبال، شب گذشته پیگیری و پرونده این هفته لیگ‌برتر فوتبال بسته شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته هفتم لیگ بیست‌وچهارم روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه با برگزاری هشت دیدار برگزار شد. روز سوم دیدارهای رقابت‌های هفته چهارم لیگ برتر فوتبال یکشنبه، پانزدهم مهر با یک دیدار پیگیری شد.

تراکتور ۱ - فولاد ۲

تیم‌های فوتبال تراکتور و فولاد خوزستان در چارچوب دیدار هفته هفتم لیگ‌برتر فوتبال ایران در ورزشگاه یادگار امام تبریز مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند و تیم فولاد با نتیجه دو بر یک به برتری رسید.

تک‌گل تیم تراکتور را تومیسلاو اشترکالی در دقیقه ۴۱ این دیدار به ثمر رساند و سینا اسدبیگی در دقیقه ۶+۴۵ و ساسان انصاری در دقیقه ۵۴ گل‌های فولاد را به ثمر رساندند.

استقلال ۲ - هوادار ۱

تیم‌های فوتبال استقلال و هوادار در هفته هفتم لیگ‌برتر در ورزشگاه شهدای شهر قدس تهران مقابل هم صف‌آرایی کردند. آبی‌پوشان در نهایت با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسیدند.

در این دیدار رافائل سیلوا در دقیقه ۱۷ و مهرداد محمدی در دقیقه ۱+۴۵ برای استقلال گلزنی کردند و تک‌گل تیم هوادار را مهدی گودرزی در دقیقه ۵+۹۰ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

سپاهان ۱ - استقلال خوزستان ۰

در دیگر دیدار هفته تیم‌های فوتبال سپاهان و استقلال خوزستان در ورزشگاه غدیر مقابل هم صف‌آرایی کردند و زردپوشان سپاهان با تک‌گل زیبای مهدی لیموچی در دقیقه ۴۱ از روی پاس ابوبکر کاما را به پیروزی رسیدند.

پیروزی مدعیان در هفتمین هفته لیگ برتر

پرسپولیس ۱ - چادرملوی اردکان ۰

این هفته پرسپولیس و چادرملوی اردکان در ورزشگاه تختی مقابل هم صف‌آرایی کردند و در نهایت تیم پرسپولیس موفق شد با تک‌گل گیورگی گولسیانی در دقیقه ۶+۹۰ سه امتیاز را کسب کند.

گل‌گهر سیرجان ۰ - خیبر خرم‌آباد ۰

تیم‌های فوتبال گل‌گهر سیرجان و خیبر خرم‌آباد در هفته هفتم لیگ‌برتر فوتبال در ورزشگاه تختی مقابل هم صف‌آرایی کردند. این رقابت بدون لحظات حساس و مهمی به پایان رسید و در نهایت هر دو تیم با تساوی بدون گل و تقسیم امتیاز این دیدار راهی رختکن شدند.

ذوب‌آهن - آلومینیوم

تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و آلومینیوم این هفته در ورزشگاه فولادشهر مقابل هم صف‌آرایی کردند و ذوب‌آهن ربیعی با نتیجه چهار بر صفر شکست خورد. بهروز نوروزی‌فرد در دقیقه ۱۷، امین کاظمیان در دقیقه ۵۳، طالب ریکانی در دقیقه ۸۴ و عارف حاجی عیدی در دقیقه ۲+۹۰ برای آلومینیم گلزنی کردند تا این جدال با پیروزی پرگل اراکی‌ها به پایان رسید.

نساجی - ملوان

تیم‌های فوتبال نساجی و ملوان در چارچوب دیدار هفته هفتم لیگ‌برتر فوتبال در ورزشگاه شهید وطنی دربی شمال را برگزار کردند. در این دیدار دو تیم به تساوی یک بر یک بسنده کردند امتیازات تقسیم شود. حامد پاکدل در دقیقه ۱۴ برای نساجی مازندران گلزنی کرد و تک‌گل تیم ملوان را امید نورافکن در دقیقه ۷۱ به ثمر رساند.

مس‌رفسنجان ۰ - شمس‌آذر ۱

تیم‌های فوتبال مس‌رفسنجان و شمس‌آذر در هفته هفتم لیگ‌برتر در ورزشگاه شهدای مس مقابل هم صف‌آرایی کردند. این دیدار با تک‌گل علی آزادمنش از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۵۶ به سود شمس‌آذر به پایان رسید.

کد خبر 797960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.