افزایش ۳ برابری اعزام راهیان نور از خراسان شمالی

استاندار خراسان شمالی از افزایش سه برابری اعزام راهیان نور در استان خبر داد و گفت: نیمی از این میزان مربوط به دانش‌آموزان بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمدرضا حسین‌نژاد امروز _ یکشنبه پانزدهم مهر_ در شورای آموزش و پرورش خراسان شمالی اظهار کرد: همه باید در تربیتی نسل آینده با ارزش‌های انقلابی و ملی همت داشته باشیم و برنامه‌ریزی کنیم.

وی افزود: تربیت پایه و اساس است و توسعه زیرساختی در کنار آن میسر می‌شود.

استاندار خراسان شمالی افزود: سال گذشته اعزام اقشار مختلف برای اردوهای راهیان نور از استان به سه برابر سال ماقبل آن رسید که بخش عمده‌ای از این اعزام در حدود ۵۰ درصد اعزام‌ها به دانش‌آموزان اختصاص داشت و امسال نیز باید تلاش شود تا این اتفاق استمرار یابد.

حسین‌نژاد اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان پیشرفت را نیز بسیار حائز اهمیت خواند و گفت: حضور میدانی و بازدید از دستاوردهای بیشمار سبب باورمندی دانش آموزان به توانمندی‌ها و ایجاد اعتماد به نفس و نمایش اقتدار نظام و کشور در برابر تبلیغات سو دشمنان می‌شود.

وی بر تسریع تکمیل اردوگاه‌های دانش آموزی در سطح استان تاکید کرد و افزود: در بازدید میدانی از اردوگاه‌ها بر مساعدت همه دستگاه‌های متولی و فراهم سازی بستر لازم تکمیل اردوگاه‌های دانش‌ءآموزی تاکید شد.

حسین‌نژاد در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به آمادگی کامل برگزاری اجلاسیه نماز در استان، گفت: در این زمینه همه دستگاه‌ها موظف به اجرای وظایف خود هستند و توجه به استفاده و بهره معنوی از برگزاری این اجلاس مورد تاکید است.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: از بدو ورود در استان به سمتی حرکت کردیم که به توسعه زیرساخت‌های فضای آموزشی حساس بودیم و این مقوله با پیگیری‌های جدی تقویت شد به طوری که شاهد افزایش چندین برابری توسعه زیرساختی در بخش‌های مختلف این حوزه در استان بودیم.

کد خبر 797851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.