۳۵ طرح در خوروبیابانک افتتاح شد

۳۱ پروژه با هزینه بیش از ۲۲۰ میلیارد و ۸۸۴ میلیون تومان با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اصفهان در خوروبیابانک افتتاح و ۴ پروژه عمرانی و خدماتی نیز کلنگ‌زنی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، محمود حقیقت سرشت در سفر دوروزه از ۳۵ طرح در شهرستان خوروبیابانک افتتاح و بهره‌برداری و در دیدار با خانواده شهید والامقام مرتضی دهقان اظهار کرد: آسایش، امنیت، آبادانی و عزت و افتخار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مرهون رشادت‌ها، جانفشانی‌ها و از خود گذشتگی‌های شهدا و ایثارگران است.

۳۵ طرح در خوروبیابانک افتتاح شد

وی افزود: خانواده معظم شهدا مایه خیر و برکت برای ملت ایران و نظام اسلامی هستند و آنان در دفاع از ارزش‌های اسلامی تمام هستی خود را تقدیم راه خدا کردند و این کمترین وظیفه مسئولان است تا ضمن دیدار با آنان، از نزدیک با مسائل و مشکلات آن‌ها آشنا شده و با افتخار در صدد رفع مشکلات برآیند.

شهید والامقام مرتضی دهقان سال ۶۱ در سن ۱۷ سالگی در عملیات محرم، جزیره مجنون به شهادت رسید. خوروبیابانک ۱۲۰ شهید والامقام تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

۳۵ طرح در خوروبیابانک افتتاح شد

رفع موانع و تسهیل در تولید از اهداف اولویت‌دار خوروبیابانک است

احمدرضا طحانی، فرماندار شهرستان خوروبیابانک در جلسه رفع موانع و مشکلات تولید شهرستان با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان اظهار کرد: ضروری است مسئولان با تمام ظرفیت برای رفع موانع تولید اهتمام جدی داشته باشند.

وی افزود: رفع موانع تولید از سوی دستگاه‌های اجرایی راهبردی مهم برای تحقق شعار سال با رویکرد جهش تولید با مشارکت مردم است.

فرماندار خوروبیابانک گفت: عزم و اراده جهت مرتفع کردن مشکلات واحدهای تولیدی در میان مجموعه مدیران شهرستان وجود دارد و همه درصدد مساعدت به این واحدها هستند.

طحانی هدف از تشکیل جلسات رفع موانع تولید را هم‌فکری برای ارائه راهکارهای لازم جهت بهتر شدن روند تولید و برداشتن موانع سر راه صاحبان صنایع و واحدهای تولیدی اذعان کرد.

وی تاکید کرد: ایجاد بستر مناسب کسب و کار، رفع موانع موجود و تسهیل در تولید و ایجاد اشتغال از جمله اهداف اولویت دار در شهرستان خوروبیابانک است.

۳۵ طرح در خوروبیابانک افتتاح شد

محمود حقیقت‌سرشت، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان نیز در جمع تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران شهرستان خوروبیابانک اظهار کرد: تفویض اختیار مسائل امور اقتصادی از مرکز استان به کارگروه‌های شهرستانی از مهم‌ترین اقدامات توسعه محور مدیریت استان بوده است.

وی افزود: این رویکرد موجب شده تا برنامه‌ها با سرعت بیشتری دنبال شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: امیدواریم مصوبات این ستاد بتواند موانعی را از پیش‌روی فعالان اقتصادی شهرستان بردارد.

۳۵ طرح در خوروبیابانک افتتاح شد

افتتاح ۳۵ طرح در حوزه‌های مختلف در خوروبیابانک

افتتاح و بهره‌برداری پروژه‌هایی نظیر برق رسانی در روستای اردیب، پروژه‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوروبیابانک با اعتبار ۷۶۰ میلیارد ریال، زمین چمن مصنوعی روستاهای اردیب، ابراهیم آباد و جعفرآباد با اعتباری بالغ بر ۳۵/۵ میلیارد ریال، سایت همراه اول گود جگارگ شهرستان خوروبیابانک، توسعه شبکه تلفن همراه (سایت BTS) و اجرای فیبر نوری اختصاصی ادارات با اعتباری بالغ بر ۴۸۵ میلیارد ریال، فاز اول پروژه ساماندهی معراج الشهدای گمنام شهر خور با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال، آبرسانی به روستاهای عرب آباد و نهرود با اعتبار ۲۷ میلیارد ریال، آسفالت معابر شهرک انقلاب اسلامی شهر فرخی با اعتباری بالغ بر ۳۸ میلیارد ریال، احداث مخزن ذخیره آب روستای گرمه با اعتبار ۸ میلیارد ریال، کلنگ زنی پایگاه اورژانس ۱۱۵ جاده‌ای مزرعه راجی با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال، مرکز خدمات جامع سلامت روستایی مهرجان، کلنگ زنی مجموعه ۲۱ واحدی اقدام ملی روستای مهرجان، مرکز خدمات جامع سلامت شهری روستایی شهر فرخی با متراژ ۴۳۱ مترمربع و هزینه ۷۰ میلیارد ریال، هزینه تجهیزات ۱۴ میلیارد ریال، مسکن اقدام ملی و پارک شهدای گمنام شهر جندق از برنامه‌های سفر معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان به شهرستان خوروبیابانک بود.

۳۵ طرح در خوروبیابانک افتتاح شد

در ادامه جلسه شورای اداری شهرستان خوروبیابانک در مسجد صاحب‌الزمان (عج) شهر جندق با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اصفهان، فرماندار خوروبیابانک، امام جمعه شهرستان، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای تأمین و شورای اداری در محل مسجد صاحب‌الزمان (عج) شهر جندق برگزار شد.

در این جلسه از جانشین مدیریت راهبری مجتمع پتاس، شهرداران شهرهای خور، جندق و فرخی و دهیاران روستاهای بخش مرکزی خوروبیابانک به منظور همکاری در اجرای انتخابات مجلس شورای اسلامی و چهاردهمین دوره ریاست جمهوری قدردانی شد.

کد خبر 797845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۷
    0 0
    سلام پس مشکلات روستای مصر چی؟مصر جاذبه ی گردشگری شهرستان هست ولی هیچ کس به مشکلات رسیدگی نمیکند