آغاز تولید ابزارهای اندازه‌گیری تخصصی صنعت نفت در شرکت دانش‌بنیان ایرانی

پروژه طراحی و ساخت ترنسمیترهای (ابزارهای اندازه‌گیری فشار، دما و سطح) موردنیاز صنعت نفت، با نظارت و حمایت مدیریت پشتیبانی ساخت و تأمین کالای شرکت ملی نفت ایران در شرکت دانش‌بنیان داخلی آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از شرکت ملی نفت ایران، در پی امضای قرارداد ساخت ۵۷۵ ترنسمیتر با شرکت دانش‌بنیان داخلی، پروژه ساخت این ترنسمیترها با حضور مسئولان مدیریت ساخت کالا در کارخانه ساخت این ترنسمیترها آغاز شد.

شرکت‌های ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و نفت مناطق مرکزی متقاضی اصلی این ترنسمیترها هستند و مدت اجرای پروژه طراحی و ساخت آنها ۲۴ ماه در نظر گرفته شده است.

در ساخت این ترنسمیترها، سازنده ملزم به گرفتن گواهینامه‌های موردنیاز و دیگر الزام‌های ایمنی و کیفیت است.

مبلغ اجرای پروژه ساخت این ترنسمیترها در دو بخش ارزی و ریالی تعریف شده و مجموع ارزش این پروژه، بیش از ۱۶۷ میلیارد ریال و بیش از ۲۵۴ هزار یورو است.

هدف از ساخت این ۵۷۵ ترنسمیتر، بومی‌سازی فناوری آن در کشور، رفع دشواری‌های تأمین این کالا به دلیل تحریم‌ها و رعایت الزام‌های راهبردی پدافند غیرعامل است.

ترنسمیتر از ابزارهای راهبردی در صنعت نفت برای اندازه‌گیری فشار، دما و سطح است و تداوم عملیات و تولید در بخش‌های مختلف صنعت نفت، به توانایی تجهیزات اندازه‌گیری بستگی دارد.

کد خبر 797844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.