جاده مدن به سادات آبادان ۲ بانده می‌شود

معاون ساخت و نگهداری راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور گفت: بانده شدن جاده مدن تا روستای سادات آبادان دوبانده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، علیرضا راستیار امروز _یکشنبه پانزدهم مهر_ در حاشیه بازدید از جاده حادثه‌خیر سه راه مدن آبادان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای اصلاح هندسی سه راهی مدن و ۲ بانده کردن مسیر تا سادات مشاور فنی گرفته خواهد شد تا از بروز حادثه در این مسیر گرفته شود، طرح اصلاح باید با کار فنی و مشخصات انجام شود و برای سه راهی مدن تا سادات مشاور گرفته شود.

وی با بیان اینکه با اقداماتی که انجام می‌شود و عملیاتی شدن طرح، از تصادفات جلوگیری می‌شود، افزود: مسکونی بودن جاده سه راه مدن در محدوده روستای سادات و شرایط فعلی سبب ایجاد ترافیک بالا شده است.

معاون ساخت و نگهداری راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ادامه داد: شدت ترافیکی به نحوی است که عرض موجود فعلی پاسخگوی ترافیکی نیست. همکاران ما در اداره راه و شهرسازی باید اجرا می‌کردند ولی با پیگیری نمایندگان مجلس امروز بازدید کردیم.

راستیار تصریح کرد: مقرر شد اداره کل راهداری خوزستان از طریق مشاور طرح فنی انجام بدهد و بعد از بررسی مجوز پیمانکار و مناقصه انجام می‌شود تا پیمانکار انتخاب شود سپس جاده دوطرفه می‌شود.

وی تاکید کرد: بازده فنی و تخصصی کمتر از دو ماه است ولی با این حال تسریع می‌شود تا سرعت کار بیشتر شود.

کد خبر 797812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.