۴ پروژه عمرانی در فردیس به بهره‌برداری رسید

سرپرست فرمانداری فردیس گفت: با تلاش و همت تمام مسئولان و کارکنان دستگاه‌ها، چهار پروژه در سطح شهرستان فردیس با اعتبار ۶۶۹ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، داوود آذری ظهر امروز _یکشنبه پانزدهم مهر_ در حاشیه افتتاح طرح‌های عمرانی شهرستان در جمع خبرنگاران با اشاره به مشکلات متعددی شهرستان فردیس، اظهار کرد: فردیس امکانات بسیاری دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: افتتاح پروژه‌های عمرانی و خدماتی در راستای افزایش زیرساخت‌های شهرستان برای خدمات بیشتر به مردم است.

سرپرست فرمانداری فردیس با بیان اینکه با تلاش و همت تمام مسئولان و کارکنان دستگاه‌ها چهار پروژه در سطح شهرستان فردیس با اعتبار ۶۶۹ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است، خاطرنشان کرد: با تدابیر استاندار البرز فردیس را به یک کارگاه سازندگی تبدیل می‌کنیم و مشکلات و آسیب‌های شهرستان را با تلاش همکاران به حداقل می‌رسانیم.

آذری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص ورزش و تحصیل، تاکید کرد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری با کمک مسئولان زیرساخت‌های لازم را برای جوانان و نوجوانان شهر تأمین می‌کنیم.

وی ادامه داد: با افتتاح سالن چند منظوره شهید رئیسی در مشکین دشت زمینه‌ی ورزشی بیشتری برای جوانان و نوجوانان شهرستان فراهم شده است و امیدواریم در آینده شاهد موفقیت‌ها باشیم.

سرپرست فرمانداری فردیس گفت: از رسانه‌ها و شهروندان خواستار همکاری به منظور حل مشکلات اجتماعی هستیم، چراکه به محض مشاهده مشکلات و اطلاع به مراجع مربوطه سریعاً با در نظر گرفتن تمام جوانب امر در راستای رفع آن اقدام خواهد شد.

کد خبر 797773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.