تصویب نام‌گذاری معابری در شهر اصفهان به نام شهیدان سیدحسن نصرالله، هنیه و نیلفروشان

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان جزئیات صدوچهل‌وهشتمین جلسه علنی شورا را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی صالحی امروز _یکشنبه پانزدهم مهر_ در ارتباط با جزئیات جلسه صدوچهل‌وهشتم شورای اسلامی شهر اظهار کرد: در جلسه امروز با توجه به افتخاراتی که ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی کسب کرده بودند از ۵ مدال‌آور پارالمپیک و ۳ شرکت‌کننده مسابقات المپیک و پارالمپیک تقدیر به عمل آمد.

وی افزود: در بخش دیگری از جلسه با توجه به روز آتش نشانی و خدمات ایمنی در خدمت نماینده آتش‌نشانان اصفهانی بودیم که هر کدام در اتفاقی رشادت‌هایی را از خود به نمایش گذاشته بودند و به صورت نمادین از تلاش‌های این عزیزان تقدیر به‌عمل آمد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در جلسه امروز طرح اعضای شورا، منجر به این شد که در رابطه با حدفاصل میدان مرحوم یاوری و تقاطع غیرهمسطح مرحوم آشتیانی به نام بلوار شهید سید حسن نصرالله نام‌گذاری شود.

وی افزود: همچنین در کنار گذر شرق اصفهان حدفاصل تقاطع غیرهمسطح شهید فخری زاده تا میدان شهدای هسته‌ای به نام شهید عباس نیلفروشان نام‌گذاری شد.

صالحی ادامه داد: پل ورودی اصفهان از سمت بلوار معلم و کاوه به نام شهید اسماعیل هنیه نام‌گذاری شد و چهارراه حدفاصل خیابان دکتر حسابی و بلوار روشن دشت در منطقه ۱۵، به نام چهارراه شهدای پینارت نام گرفت.

وی گفت: در ادامه نیز نام‌گذاری کنارگذر شرق اصفهان حدفاصل تقاطع شهید فخری‌زاده تا پل‌های تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی به نام استاد علی‌اکبر پرورش تصویب شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: امروز همچنین لایحه نام‌گذاری سه پردیس خانوادگی در مناطق ۸،۱۲ و ۱۴ شهرداری بررسی شد که به تصویب اعضای شورا نرسید.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان بیان کرد: در بخش دیگری از جلسه لایحه نام گذاری ۹ کوچه، ۱ پل، ۲ بوستان، ۱ مجموعه ورزشی، ۱۰ بن بست، ۱ چهارراه و ۳ خیابان فرعی بر اساس پیشنهادهای شهرداری بررسی و به تصویب رسید.

وی اظهار کرد: امروز همچنین لایحه تهاتر ملکی بدهی شهرداری بابت اقدامات و فعالیت‌های انجمن حمایت از خانواده زندانیان بررسی و تصویب شد.

صالحی گفت: در ادامه طرح پیشنهادی جهت ساماندهی نهادهای بین بخشی شهرداری با این عنوان که شهرداری پیشنهادهای خود را تا دو ماه ارائه کند به تصویب رسید.

وی بیان کرد: در پایان نیز لایحه تخفیف ۹۰ درصدی به تعرفه بیمارستان‌های خیریه و ۷۰ درصدی به بیمارستان‌های خصوصی در صورت پرداخت بهای پروانه‌شان به صورت نقدی بر اساس تعرفه‌های مصوب بررسی شد که در این جلسه جمع‌بندی صورت نگرفت و بررسی آن به جلسات آتی شورا موکول شد.

کد خبر 797768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.