باید در دکترین دفاعی و تسلیحاتی کشور تجدیدنظر به‌عمل آید

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه باید در دکترین دفاعی و تسلیحاتی کشور تجدیدنظر به عمل آید، گفت: نظام باید خود را در بالاترین سطح آمادگی و قدرت قرار دهد ،به‌طوری که سگ‌های ولگرد نتوانند ذره‌ای طمع به آب و خاک و برنامه‌های نظام داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ابوالفضل قربانی امروز _یکشنبه پانزدهم مهر_ در نطق میان‌دستور صدوچهل‌وهشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با تبریک و تسلیت شهادت علمدار جبهه مقاومت، روحانی والامقام، عالم پرعمل، مجاهد نستوه، سیدالشهدای مقاومت سید حسن نصرالله و همه فرماندهان شهید به‌ویژه شهید عباس نیلفروشان و شهدایی که این روزها مظلومانه و با ناجوانمردانه به شهادت رسیدند اظهار کرد: مردم ما به خوبی می‌دانند همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند این خون خواهی و سفاکی دشمن تماماً به ریاست، هدایت و دستور مستقیم آمریکا است.

وی با بیان اینکه تمام اسلحه اسرائیل ساخت آمریکا است و تمام مهمات از آمریکا ارسال می‌شود، ارتش اسرائیل تمام تاکتیک‌ها و استراتژی‌هایش از آمریکا گرفته شده است و تمام آموزش‌ها در مراکز نظامی آمریکا انجام می‌شود، افزود: تمام اقدامات اسرائیل با هماهنگی و دستور آمریکاست و حتی دستور حمله به مردم توسط سگ هار آن‌ها در خاک آمریکا صورت گرفته است و مسئول اصلی همه خباثت‌ها کسی غیر از شیطان بزرگ، آمریکا نیست.

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر سرزمین‌های اسلامی مورد تاخت‌وتاز است و مسلمانان شامل شیعه و سنی به خاک و خون کشیده می‌شوند. همبستگی و اتحاد کشورهای اسلامی برای مقابله با این غده سرطانی از هر زمان دیگری در حال حاضر بیشتر است.

قربانی گفت: باید از سران کشورهای عربی پرسید غیرت عربی شما کجا رفته است؟ وجدان انسانی شما تا کی قرار است خواب باشد؟ در آخرت و در محضر خداوند متعال چه پاسخی به پیامبر گرامی اسلام دارید؟؛ امیدواریم شما بتوانید پاسخگوی افکار عمومی، مردم خودتان باشید و در نهایت در آخرت پاسخ مناسبی داشته باشید که به‌طور قطع ندارید.

وی ادامه داد: وظیفه ما به عنوان ام القرای کشورهای اسلامی و شیعیان جهان ساخت ایرانی قدرتمند، قوی و به معنی واقعی کلمه به صورتی است که بازدارندگی در آن به صورت کامل حفظ شود؛ بدیهی است که پاسخ دشمن باید در همان حد و اندازه که در هر زمان ممکن است اقدام کند، داده شود.

قربانی گفت: به نظر می‌رسد نظام باید خود را در بالاترین سطح آمادگی و قدرت قرار دهد، به‌طوری که سگ‌های ولگرد نتوانند ذره‌ای طمع به آب و خاک و برنامه‌های نظام داشته باشند.

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر اصفهان بیان کرد: به عنوان یکی از اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان درخواست دارم بر اساس آیه قرآن که فرمود «فَمَن‌ِ اعتَدی عَلَیکُم فَاعتَدُوا عَلَیه‌ِ» و همچنین «وأعدوا لهم ما ٱسۡتطعۡتم من قوةࣲ» در دکترین دفاعی و تسلیحاتی کشور تجدیدنظر به‌عمل آید؛ بدیهی است که ممکن است در روزهای آینده و سرزمین‌های اسلامی مورد تهدید جدی‌تری قرار گیرند.

وی تصریح کرد: وقتی دشمن از دستگاه‌های الکترونیک نیز به عنوان سلاح استفاده می‌کند و از وسایلی که قرار است به مردم خدمات ارائه دهند به عنوان طعمه استفاده می‌کند، بدیهی است ما هم باید توانمندی خود را در تمام ابعاد افزایش دهیم.

قربانی تأکید کرد: از دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی درخواست داریم بیش از پیش نسبت به نفوذ و جاسوسی عناصر خائن و خودفروخته مراقبت کنند و بدون هیچ اغماضی برخورد لازم با آن‌ها صورت پذیرد.

وی درباره مسائل این روزهای پروژه‌های شهری گفت: مطلع شدیم که پرداختی‌های قطار شهری دچار اختلال است. موضوع قطار شهری به عنوان پروژه اولویت‌دار این دوره است و بدیهی است که باید از همه جهت مورد حمایت قرار گیرد و اجازه ندهند ذره‌ای در انجام این پروژه اختلال حاصل شود.

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: از سوی دیگر از محدودیت در منابع و مشکلاتی که وجود دارد اطلاع داریم، اما درخواست ما این است کارهایی که قرار است در سطح شهر انجام شود، به معنای واقعی اولویت‌بندی شود.

وی گفت: پروژه قطار شهری و کارهایی از این دست که دارای اولویت و از بالاترین سطح اولویت برخوردار است، باید به صورت دائمی مورد حمایت قرار گیرد، زیرا اگر این کار در حال حاضر انجام نشود، در سال‌ها و ماه‌های بعد با هزینه چندبرابری باید این کار را انجام داد.

قربانی خاطرنشان کرد: شاید در پرداخت‌هایی که ممکن است به بعضی از محل‌ها، مکان‌ها یا پروژه‌ها می‌شود باید تجدیدنظر جدی به عمل آوریم؛ امیدواریم وعده‌ای که شهردار در رابطه با راه‌اندازی آزمایشی قسمت اول خط ۲ قطار شهری به شورای اسلامی شهر داده است و معاونان نیز آن را تأیید کرده‌اند و مدیران هم بر آن صحه گذاشته‌اند، در زمان مقرر عملی شود و این یکی از مطالبات جدی شورای اسلامی شهر است که به صورت جدی پیگیری خواهد شد.

کد خبر 797751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.