تخفیف ویژه برای ترخیص وسایل نقلیه توقیفی در هفته فراجا

رئیس پلیس راهور کاشان گفت: تخفیف ویژه برای ترخیص وسایل نقلیه توقیفی در هفته فراجا در شهرستان کاشان انجام می‌شود.

مهدی پاکروان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان، اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته فراجا تخفیف جرایم رانندگی جهت ترخیص وسایل نقلیه توقیفی انجام می‌شود.

وی افزود: در راستای تشویق شهروندان به رعایت قوانین رانندگی، پلیس راهور کاشان اعلام کرده است که در هفته فراجا، تمامی خودروهای توقیفی با نهایت مساعدت ترخیص خواهند شد.

رئیس پلیس راهور کاشان از کاهش چشمگیر ۵۵ درصدی تصادفات خودرویی در این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: این موفقیت حاصل همکاری تنگاتنگ مردم، به‌ویژه خانواده‌ها و رسانه‌ها است و تداوم و گسترش این همکاری‌ها ضروری است.

پاکروان کاهش ۵۰ درصدی فوتی‌های تصادفات را نسبت به سال گذشته عنوان کرد و گفت: با توجه به آمار ارائه شده، تعداد فوتی‌های ناشی از تصادفات در شش ماهه سال جاری ۹ نفر است که در سال گذشته ۱۸ نفر اعلام شده بود.

تخفیف ویژه برای ترخیص وسایل نقلیه توقیفی در هفته فراجا

وی این دستاورد قابل توجه را حاصل تلاش‌های مستمر پلیس راهور و همچنین افزایش آگاهی‌بخشی در خصوص خطرات ناشی از تخلفات رانندگی و افزایش جرایم عنوان و تاکید کرد: اهمیت رسانه و فضای مجازی در ارتقای فرهنگ رانندگی بی‌بدیل است، از این‌رو تقویت فعالیت‌های آموزشی و اطلاع‌رسانی در این بستر ضروری است.

رئیس پلیس راهور کاشان ادامه داد: با انجام ۳۰ درصد فعالیت‌های آموزشی توسط پلیس، می‌توان با بهره‌گیری از ظرفیت‌های فضای مجازی، به ۸۰ درصد اثربخشی در کاهش تصادفات دست یافت.

پاکروان با اشاره به نقش کلیدی خانواده‌ها در پیشگیری از تصادفات بر لزوم آگاهی بانوان و تبدیل والدین به پلیس‌های افتخاری ترافیک تأکید کرد و گفت: با آموزش صحیح و آگاه‌سازی خانواده‌ها می‌توان از بروز بسیاری از تصادفات جلوگیری کرد.

کد خبر 797646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.