صندوق کمک به دانش‌آموزان غزه و لبنان راه‌اندازی شد

وزیر آموزش‌وپرورش ضمن بیان اینکه اجلاس آیسسکو دستاوردهای بسیاری داشته است که یکی از آن‌ها ایجاد و راه‌اندازی صندوقی جهت کمک به دانش‌آموزان غزه و لبنان بود، گفت: در این اجلاس پیشنهاد دادیم تا المپیادهای دانش‌آموزی برای رشد و ارتقای علمی دانش‌آموزان کشورهای عضو آیسسکو برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از وزارت آموزش‌وپرورش، علیرضا کاظمی در جلسه شورای معاونان وزارت آموزش‌وپرورش ضمن ارائه گزارشی از اجلاس آیسسکو از دستاوردهای حاصل از این اجلاس ابراز خرسندی و اظهار کرد: اجلاس آیسسکو دستاوردهای بسیاری داشته است که یکی از آن‌ها ایجاد و راه‌اندازی صندوقی جهت کمک به دانش‌آموزان غزه و لبنان بود.

وی افزود: در این اجلاس پیشنهاد دادیم تا المپیادهای دانش‌آموزی برای رشد و ارتقای علمی دانش‌آموزان کشورهای عضو آیسسکو برگزار شود.

وی با اشاره به دیدارهای حاصل از این سفر گفت: در حاشیه برگزاری اجلاس با وزرای آموزش‌وپرورش فلسطین، پاکستان، عمان، تاجیکستان، مالزی و دبیرکل آیسسکو دیدارهای مفصلی برقرار کرده و دیدگاه‌های مختلفی را مطرح کردیم؛ از مدرسه ایرانی در مسقط هم بازدید شد و در جلسه‌ای که با همکاران این مدرسه برگزار کردیم، مسائل و مشکلات فراوانی اشاره شد که مقرر شد در اسرع وقت مشکلات آنان بررسی و مرتفع شود.

کاظمی ادامه داد: در هفته جاری، جلسه شورای عالی آموزش‌وپرورش با حضور رئیس‌جمهوری کشور برگزار می‌شود که این اقدام برای جامعه فرهنگیان بسیار امیدبخش است.

کد خبر 797645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.