قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۱۴ مهر+ جدول

قیمت روز محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت خودرو امروز _یکشنبه پانزدهم مهر_ در بسیاری از محصولات داخلی روند کاهشی در پیش گرفته اما بازار خودروهای مونتاژی از ثبات بیشتری برخوردار است.

دنا پلاس (۶ سرعته) از نوسانی‌ترین محصولات، امروز دو میلیون تومان گران‌تر شده و به قیمت ۸۱۲ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

پژو پارس ELX از محصولات پرطرفدار ایران خودرو نیز دو میلیون تومان کاهش یافته و به قیمت ۷۳۱ میلیون تومان به متقاضی تحویل داده می‌شود.

کوییک اتوماتیک در شمار محصولات اتومات سایپا، با رشد دو میلیون تومانی به قیمت ۵۳۸ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

شاهین اتوماتیک G در شمار محصولات رده‌بالای شرکت سایپا در معاملات امروز ۵۰۰ هزار تومان ارزان‌تر و به قیمت ۸۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۴۰ میلیون تومان، سورن پلاس با قیمت ۷۲۶ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۶۱۳ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۷۵۰ میلیون تومان، دنا پلاس (۶ سرعته) با قیمت ۸۱۲ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک (آپشنال) یک میلیارد و ۴میلیون تومان، پژو پارس ۶۹۰ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ELX به قیمت ۷۳۱ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳ با قیمت ۶۳۵ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک ۷۱۳ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۸۸۵ میلیون تومان، رانا پلاس ۶۲۸ میلیون تومان، تارا دستی V۱ به قیمت ۸۰۰ میلیون تومان، تارا اتوماتیک V۲ با قیمت ۸۹۳ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۶۳۵ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۸۳۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۴۲۰ میلیون تومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۴۵۰ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۵۴۱ میلیون تومان، کوییک S با قیمت ۴۱۶ میلیون تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۴۲ میلیون تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۶۰۴ میلیون تومان، وانت پادرا (دوگانه‌سوز) با قیمت ۸۴۰ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ فول ۲۰۲۴ با قیمت یک میلیارد و ۵۴۴ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۱۴ مهر+ جدول

قیمت خودروهای مونتاژی

بازار خودروهای مونتاژی از ثبات بیشتری برخوردار است و نوسان قیمت در تعداد کمی از محصولات دیده می‌شود.

X۳۳ کراس (اتوماتیک) با مدل ۱۴۰۳ از محصولات مونتاژی مدیران خودرو امروز بدون تغییر و به نرخ یک میلیارد و ۳۸ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

کی‌ام‌سی A۵ امروز با افت ۴ میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و ۶۰۵ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

هونگچی H۵ از محصولات مونتاژی شرکت بهمن موتور نیز با افت ۷۰ میلیون تومانی به قیمت سه میلیارد و ۴۷۰ میلیون تومان به متقاضی تحویل داده می‌شود.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۸۸۸ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت ۹۷۷ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت با قیمت یک میلیارد و ۲۷۳ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو پرمیوم یک میلیارد و ۹۰۴ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو (هیبرید) ۲ میلیارد و ۶۹۰ میلیون تومان، فونیکس FX با قیمت یک میلیارد و ۹۸۵ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۸۳۰ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۶۲۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومان، رسپکت ۲ به قیمت یک میلیارد و ۲۹۵ میلیون تومان، فیدلیتی (پنج‌نفره) یک میلیارد و ۷۶۵ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم یک میلیارد و ۷۹۰ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۱۴ مهر+ جدول

کد خبر 797600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.