تحقق آخرین پیروزی دکتر تأمین با غیبت نوشهری‌ها؟

هفته هجدهم لیگ‌برتر فوتبال ساحلی ایران فردا با برگزاری پنج دیدار در شهرهای یزد، اصفهان، بوشهر، رودسر و هرمزگان پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته هجدهم لیگ‌برتر فوتبال‌ساحلی فردا _دوشنبه شانزدهم مهر_ با برگزاری پنج دیدار در شهرهای یزد، اصفهان، بوشهر، رودسر و هرمزگان پیگیری می‌شود.

مقاومت گلساپوش یزد - شهرداری بندرعباس

در یکی از دیدارهای مهم این هفته شهرداری بندرعباس در ورزشگاه سلمان مردآباد یزد میهمان مقاومت گلساپوش یزد است؛ مقاومت گلساپوش یزد هفته گذشته میهمان پاس جوان گناوه بود و موفق شد در یک جدال مالکانه با نتیجه پنج بر یک پیروز شود.

شهرداری بندرعباس نیز هفته گذشته از شاهین خزر رودسر میزبانی کرد و در نهایت موفق شد با نتیجه پنج بر یک فاتح این دیدار باشد.

دکتر تأمین اصفهان - آداک نوشهر

در یکی دیگر از دیدارهای هفته هجدهم دکتر تأمین اصفهان در ورزشگاه تختی ایران از آداک نوشهر میزبانی می‌کند؛ دکتر تأمین اصفهان هفته گذشته به مصاف وحدت مهریز یزد رفت و توانست در یک دیدار نزدیک و حساس با نتیجه شش بر پنج پیروز شود.

آداک نوشهر هفته گذشته میزبان فولاد هرمزگان بود که با غیبت نوشهری‌ها، طبق مسائل انضباطی سه بر صفر به سود فولاد به پایان رسید.

پارس جنوبی بوشهر - وحدت مهریز یزد

در دیگر دیدار این هفته پارس جنوبی بوشهر در ورزشگاه دهکده گردشگری بوشهر از وحدت مهریز یزد میزبانی می‌کند؛ پارس جنوبی بوشهر هفته گذشته در اردکان به مصاف چادرملوی اردکان رفت و در یک جدال حساس و نزدیک با نتیجه شش بر پنج چادرملو را مغلوب خود کرد.

وحدت مهریز یزد هفته گذشته مقابل تیم دکتر تأمین اصفهان صف‌آرایی کرد، اما در این جدال حساس دکتر تأمین بود که پیروز شد.

شاهین خزر رودسر - چادرملوی اردکان

در یکی دیگر از دیدارهای هفته هجدهم لیگ‌برتر فوتبال ساحلی ایران شاهین خزر رودسر میزبان چادرملوی اردکان در ورزشگاه شهرداری رودسر است؛ شاهین خزر رودسر هفته گذشته میهمان شهرداری بندرعباس بود و در نهایت با اختلاف مغلوب این تیم شد.

چادرملوی اردکان هفته گذشته به مصاف پارس جنوبی بوشهر رفت و در نهایت یک دیدار پرگل، مغلوب این تیم شد.

فولاد هرمزگان - پاس جوان گناوه

در یکی از دیدارهای هفته هجدهم لیگ‌برتر فولاد هرمزگان در ورزشگاه خانگی خود یعنی ورزشگاه غدیر بندرعباس به مصاف پاس جوان گناوه می‌رود؛ فولاد هرمزگان هفته گذشته میهمان آداک نوشهر بود، اما با غیبت تیم مقابل مواجه شد و با نتیجه سه بر صفر پیروز میدان اعلام شد.

پاس جوان گناوه هفته گذشته مقابل مقاومت گلساپوش یزد به میدان رفت، اما در نهایت با نتیجه یک بر پنج شکست خورد.

برنامه هفته هجدهم لیگ‌برتر فوتبال‌ساحلی

دوشنبه ۱۶ مهر

  • مقاومت گلساپوش یزد - شهرداری بندرعباس (ساعت ۱۸:۱۵)
  • دکتر تأمین اصفهان - آداک نوشهر (ساعت ۱۸:۱۵)
  • پارس جنوبی بوشهر - وحدت مهریز یزد (ساعت ۱۸:۱۵)
  • شاهین خزر رودسر - چادرملو اردکان (ساعت ۱۸:۱۵)
  • فولاد هرمزگان - پاس جوان گناوه (ساعت ۱۸:۱۵)
کد خبر 797572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.