بختیاری‌زاده منجی استقلال شد

در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر دو تیم هوادار و استقلال به مصاف یکدیگر رفتند و جدال آن‌ها با نتیجه دو بر یک به سود آبی‌ها به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته هفتم لیگ برتر دو تیم استقلال و هوادار از ساعت ۲۰ به مصاف یکدیگر رفتند و جدال آن‌ها با نتیجه دو بر یک به سود شاگردان بختیاری‌زاده به پایان رسید.

هفته هفتم لیگ برتر، جام خلیج فارس؛

دیدار تیم‌های استقلال و هوادار

ورزشگاه: شهر قدس

داور: سیدرضا مهدوی

اخطار: ادریس رحمانی (دقیقه ۸۷) هوادار

گل‌ها: رافائل سیلوا (دقیقه ۱۷) استقلال، مهرداد محمدی (دقیقه ۴۵) استقلال، مهدی گودرزی (۵+۹۰) هوادار

اخراج:

ترکیب اولیه تیم استقلال:

سیدحسین حسینی، رافائل سیلوا، سامان فلاح، محمدحسین مرادمند، رامین رضائیان، ابوالفضل جلالی، گائل کاکوتا، دیدیه اندونگ، جلال الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو

سرمربی: سهراب بختیاری زاده

ترکیب اولیه تیم هوادار:

محمدحسین اکبر منادی، محمد عرفان معصومی، صائب محبی، میثم تهی‌دست، مرتضی منصوری، مصطفی احمدی، حسین مهربان، میلاد خدایی، داریوش شجاعیان، پیمان رنجبری و مهدی گودرزی

سرمربی: مهدی رحمتی

دقایق حساس:

دقیقه ۳_ در همان ابتدای مسابقه آبی پوشان حمله‌ای را روی دروازه حریف خود ایجاد کردند که گوستاوو بلانکو در رأس این حمله قرار داشت و با پاس در عمق خود رامین رضائیان را صاحب توپ کرد، این بازیکن نیز موفق به گلزنی برای تیم خود شد، اما گل وی به دلیل آفساید مردود اعلام شد.

دقیقه ۱۳_ مهرداد محمدی با ارسال خطرناک خود بلانکو را در موقعیت گلزنی قرار داد، اما ضربه سر این بازیکن به تیرک دروازه هوادار برخورد کرد تا بازی همچنان با تساوی بدون گل دنبال شود.

دقیقه ۲۰_ رامین رضائیان با حرکت پا به توپ خود به دروازه حریف نزدیک شد، اما شوت این بازیکن با اختلاف اندک از کنار دروازه بیرون رفت.

دقیقه ۲۵_ سید حسین حسینی شوت سنگین و از راه درور داریوش شجاعیان را از روی دروازه استقلال دور کرد.

دقیقه ۳۵_ بازیکنان استقلال از سمت چپ حمله‌ای را روی دروازه هوادار ایجاد کردند که در این صحنه اکبرمنادی شوت بلانکو را مهار کرد.

دقیقه ۳۷_ ابوالفضل جلالی از پشت محوطه جریمه تیم هوادار اقدام به شوتزنی کرد، اما ضربه سنگین این بازیکن با اختلاف اندک از کنار دروازه حریف بیرون رفت.

دقیقه ۴۰_ شوت خطرناک ماشاریپوف روی ارسال تماشایی رامین رضائیان به تیرک دروازه هوادار برخورد کرد.

دقیقه ۴۳_ حسین مهربان در موقعیت تک به تک با سید حسین حسینی قرار گرفت و در شرایطی که قصد داشت دروازه آبی پوشان را باز کند سنگربان استقلال با واکنش به موقع خود مانع گلزنی این بازیکن شد.

دقیقه ۶۷_ ماشاریپوف با ارسال تماشایی خود رامین رضائیان را در موقعیت تک به تک با سنگربان تیم هوادار قرار داد، اما اکبرمنادی مانع از باز شدن دروازه تیم خود شد.

دقیقه ۷۰_ شوت زواری به شکلی خطرناک از کنار دروازه رقیب بیرون رفت.

دقیقه ۷۷_ شوت مهدی گودرزی از پشت محوطه جریمه از بالای دروازه بیرون رفت.

کد خبر 797491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.