زیرسازی و آسفالت ۹۰ هزار معابر شهری ساری

معاون حمل‌ونقل و امور زیر بنایی شهرداری ساری از زیرسازی و آسفالت بیش از ۹۰ هزار مترمربع از معابر شهری ساری در شش ماهه نخست سال‌جاری خبر داد.

حمزه علی معصومی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مازندران با اشاره به عملکرد شش ماهه معاونت فنی اظهار کرد: در شش‌ماهه نخست سال‌جاری دو هزار ۳۷۰ مترمربع از معابر در مناطق چهارگانه شهری، پیاده‌روسازی شد.

وی با بیان اینکه از این میزان، ۲۹۰ مترمربع مربوط به منطقه یک، یک‌هزار و ۵۵۰ مترمربع مربوط به منطقه ۲، ۳۴۷ مترمربع منطقه ۳ و ۱۸۳ مترمربع مربوط به منطقه ۴ شهری بوده است، افزود: در این بازه زمانی آسفالت‌ریزی معابر ۱۱ هزار و ۴۰۰ تن بود که از این میزان ۱۰ هزار و ۵۷۴ تن جهت آسفالت و روکش آسفالت بوده است.

معاون حمل‌ونقل و امور زیر بنایی شهرداری ساری میزان این آسفالت را سه هزار و ۸۱۱ تن مربوط به منطقه یک، ۱۸۸۲ تن منطقه ۲، چهار هزار و ۳۹۳ تن منطقه ۳ و ۴۸۸ تن مربوط به منطقه ۴ شهری و ۸۲۶ تن جهت لکه‌گیری معابر سطح شهر در هفت هزار و ۵۰۰ نقطه بیان کرد و گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون دو هزار و ۶۵۰ تن از معابر سطح شهر به منظور رفاه حال شهروندان و سهولت تردد خودروها زیرسازی شده است.

معصومی افزود: تناژ مواد مصرفی در راستای زیرسازی معابر در منطقه یک ۵۱۰ تن، منطقه ۲، ۲۱۵ تن، منطقه ۳، ۱۷۱۱ تن و منطقه ۴، ۲۱۴ تن بوده است.

وی با بیان اینکه در همین مدت، معابر شهری به طول چهار هزار و ۳۵۰ متر جدول‌گذاری، اهم از جدول میانی بلوار و جدول دوبل انجام شده است، تصریح کرد: همچنین اصلاح و ساماندهی معابر به‌صورت مستمر در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد.

معاون شهردار ساری با تاکید بر اینکه با توجه به اهمیت هدایت آب‌های سطحی شهر، احداث کانال‌های هدایت آب‌های سطحی در مناطق مختلف در دستور کار قرار گرفت که در این مدت حدود ۶۰۰ متر کانال هدایت آب‌های سطحی و ۱۲۵۰ متر آبراه بتنی احداث شد، مطرح کرد: معابری که نیازمند ساماندهی هستند، به‌صورت مستمر شناسایی‌شده است و در برنامه کاری شهرداری جهت مرمت و بهسازی آسفالت قرار دارند.

کد خبر 797410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.