لزوم تسریع رفع خرابی‌های مخابراتی/ رضایت مشترکان گلستانی جلب شود

مدیر مخابرات منطقه گلستان با تاکید به تسریع رفع خرابی ها گفت: با تامین تجهیزات لازم و تلاش در جهت سرعت بخشیدن به خرابی‌های اعلام شده از سوی مشتریان، رضایت حداکثری را جلب خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا در گلستان، غلامعلی شهمرادی بعدازظهر امروز – شنبه چهاردهم مهر- در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با تأمین تجهیزات لازم و تلاش در جهت سرعت بخشیدن به خرابی‌های اعلام شده از سوی مشتریان، رضایت حداکثری را جلب خواهیم کرد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده توسط این شرکت مخابرات در شهرستان‌ها افزود: در شش ماهه نخست سال‌جاری برخی برنامه‌ها شاخص عملکردی آنان محقق نشده است، از این رو باید جبران عقب‌ماندگی‌ها با برنامه‌ریزی دقیق و حمایت حوزه‌های ستادی انجام شود.

مدیر مخابرات منطقه گلستان هدف از اجرای پروژه‌های مخابراتی را ارتقای زیرساخت‌ها در جهت ارائه خدمات و سرویس‌های مناسب مخابراتی به مردم دانست و افزود: در نهایت این فرایند رضایت‌مندی مشترکان را به دنبال دارد.

وی با تقدیر از رؤسای ادارات مخابرات شهرستان‌های بندرگز، علی‌آباد کتول و کردکوی، فروش و دایری سرویس ftth در این شهرستان‌ها را چشمگیر دانست و گفت: با توجه به ایجاد زیرساخت‌های مناسب شبکه فیبرنوری جهت واگذاری سرویس ftth به متقاضیان ، تمام ادارات مخابرات شهرستان‌ها در سطح استان باید تلاش مضاعف در زمینه واگذاری این سرویس به‌کار ببندد تا شاهد افزایش فروش ftth باشیم.

کد خبر 797392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.