پروژه پارکرود با رویکرد تفریحی و محیط زیستی در دستور کار قرار گرفت

عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: پارکرود یکی از چندین پروژه دوره ششم مدیریت شهری با رویکرد تفریحی، اجتماعی و محیط زیستی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، حسین مهاجری امروز _شنبه چهاردهم مهر_ در جمع اصحاب رسانه با اشاره به فاز دوم پروژه پارکرود، اظهار کرد: طول فاز دوم پروژه ۱۵۰۰ متر به سمت ساحل شرقی رودخانه کرج حدفاصل خیابان یوسفی در خط دوم حصار تا اراضی موسوم به حشمدار در خیابان سرجوب است.

وی افزود: تاکنون حدود ۷۰۰ مترمربع از این پروژه محوطه‌سازی و آماده بهره‌برداری شده است که با توجه به زمانبندی و تزریق به موقع بودجه تا چهار ماه آینده قابل بهره‌برداری خواهد بود.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: ۱۵۰۰ مترمربع به کمک دستگاه قضائی رفع تصرف شده و برای استفاده مردم مورد ساماندهی قرار گرفته است.

مهاجری اضافه کرد: در پروژه پارکرود برای اتصال دو طرف رودخانه پلی فلزی به طول ۳۵ متر و عرض پنج متر با سازه فلزی و نمایی از سنگ و چوب احداث شد تا همشهریان بتوانند از هر دو سمت این رودخانه استفاده کنند.

وی تصریح کرد: تاکنون برای اجرای این فاز مبلغی بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان هزینه شده است، نکته قابل توجه دیگر تأمین پارکینگ و مکانی برای ساخت ساختمان‌های رفاهی از جمله سرویس بهداشتی، رستوران و نمازخانه است که در این خصوص زمینی به مساحت ۱/۴ هکتار جنب ماهی‌سرا در نظر گرفته شده است و پس از برگزاری مناقصه کار اجرایی آن آغاز می‌شود.

کد خبر 797381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.