«وعده صادق ۲» نشان‌دهنده قدرت ایران در سطح جهان است

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز ما می‌توانیم با اعتمادبه‌نفس، به رژیم صهیونیستی که مدعی در اختیار داشتن فناوری‌های پیشرفته‌ای همچون گنبد آهنین است، پاسخ دهیم.

حامد یزدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به موفقیت‌های اخیر ایران در زمینه فناوری‌های دفاعی و نظامی اظهار کرد: «وعده صادق ۲» اتفاقی مهم و تأثیرگذار برای کشور ما به‌شمار می‌آید؛ این موفقیت‌ها نشان‌دهنده قدرت‌نمایی ایران در سطح جهانی است و اثبات می‌کند که توانایی‌های نظامی کشور ما در حال افزایش است.

وی افزود: امروز ما می‌توانیم با اعتمادبه‌نفس، به رژیم صهیونیستی که مدعی است دارای فناوری‌هایی پیشرفته‌ای همچون گنبد آهنین است، پاسخ دهیم و قادر به انجام حملات موشکی به هدف‌های مشخص باشیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این پیشرفت‌ها حاکی از قدرت نظامی و دفاعی ایران است، به‌طوری که کشورهای دیگر دیگر جرئت تعرض به خاک ما را ندارند.

یزدیان با اشاره به تلاش‌های جوانان و دانشمندان ایرانی که از سال‌ها پیش و از هیچ آغاز کرده‌اند، خاطرنشان کرد: بسیاری از این موفقیت‌ها نتیجه کوشش‌های مستمر و خستگی‌ناپذیری نیروهای بومی کشور است؛ با وجود محدودیت‌ها و مشکلات ارتباطی با دنیای خارج، توانسته‌ایم تجربیات و دانش لازم را برای پیشرفت در این حوزه‌ها به دست آوریم.

وی بیان کرد: امیدواریم این موفقیت‌ها نه‌تنها در عرصه دفاعی و نظامی، بلکه در سایر زمینه‌ها نیز ادامه پیدا کند و شاهد توانمندی‌های بیشتری در کشورمان باشیم.

کد خبر 797356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.