خدمات موتوری اصفهان با ۲۰۰ مکانیزم در خدمت مدیریت شهری و بحران‌ها است

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان گفت: سازمان خدمات موتوری با بیش از ۲۰۰ مکانیزم مختلف، وظیفه تامین ماشین‌آلات برای خدمات مختلف شهرداری را برعهده دارد.

هادی اسحاقیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ماشین‌آلات خدمات شهری این سازمان در زمینه جمع‌آوری و حمل پسماندتر شهری، نظافت، شست‌وشوی معابر و المان‌ها و دیواره‌های شهر، همچنین تأمین آب برای فضای سبز، به‌صورت بیست‌وچهارساعته فعالیت می‌کند.

وی با بیان اینکه سازمان خدمات موتوری با بیش از ۲۰۰ مکانیزم مختلف وظیفه تأمین ماشین‌آلات برای خدمات مختلف شهرداری را بر عهده دارد، تصریح کرد: این سازمان بیش از ۱۲۰ دستگاه انواع ماشین‌آلات عمرانی و راهسازی در اختیار دارد که به مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان و سازمان‌های وابسته ارائه خدمات می‌کند.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان ادامه داد: از این دسته ماشین‌آلات می‌توان به کمپرسی، بیل مکانیکی، لودر، بکهو لودر، مینی‌لودر اشاره کرد که در پروژه‌های شهرداری کمک‌رسان هستند.

اسحاقیان با بیان اینکه وظیفه رفع امور روزمره نظیر اجرای احکام در مناطق نیز بر عهده سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان است، عنوان کرد: یکی از وظایف مهم این سازمان کمک در مدیریت بحران‌های ایجاد شده است و از این موارد می‌توان به پشتیبانی از تیم سازمان آتش‌نشانی در مواقع بحران‌های بزرگ، حضور در حوادث طبیعی همچون سیل و بارندگی‌ها در سایر شهرها جهت رفع آب‌گرفتگی و یخ‌زدگی معابر اشاره کرد.‌

وی خاطرنشان کرد: سازمان هر سال در ایام اربعین حسینی، تعدادی از ماشین‌آلات و تجهیزات خود را به‌منظور ارائه خدمات بهتر و تسهیل حرکت زائران کربلا، به مناطق مرزی و مسیرهای منتهی به این شهر مقدس اعزام می‌کند؛ این اقدام با هدف خدمت‌رسانی به زائران و تأمین رفاه و ایمنی آن‌ها در طول سفر انجام می‌شود.

کد خبر 797340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.