چهارمین دوره ارزیابی تعالی سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان برگزار شد

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان گفت: چهارمین دوره فرایند ارزیابی تعالی این سازمان در راستای شناسایی نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت و شناسایی بهتر فرصت‌ها و تهدیدات و بهره‌مندی بهتر از ظرفیت‌های موجود در تعدادی از مناطق شهرداری اصفهان اجرا شده است.

علی حاجیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به لزوم رشد و تعالی سازمان‌های شهرداری اظهار کرد: با تکریم به تعالی می‌اندیشیم و به آن عمل می‌کنیم و با بهره‌گیری از ارزش‌های بنیادینِ مدل تعالی سازمانی به دنبال رشد و توسعه نوین شهری هستیم.

وی از برگزاری چهارمین دوره فرایند ارزیابی تعالی سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان با حضور «مسعود ابراهیمی‌جمارانی» ارزیاب ارشد خبر داد و افزود: در فرایند ارزیابی تعالی سازمانی راهکارهایی برای بهبود سازمان و ایجاد زمینه واقعی مشارکت ذی‌نفعان در مدیریت شهری در راستای ارائه خدمات بهتر مشخص می‌شود.

چهارمین دوره ارزیابی تعالی سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان برگزار شد

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: دوره‌های ارزیابی تعالی در راستای شناسایی نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت و شناسایی بهتر فرصت‌ها، تهدیدها و بهره‌مندی بهتر از ظرفیت‌های موجود در تعدادی از مناطق شهرداری اصفهان اجرا شده است.

حاجیان ادامه داد: این ارزیابی در واقع ابزاری مناسب برای آسیب‌شناسی و طراحی برنامه‌های توسعه‌ای در سطح منطقه به‌شمار می‌رود که از طریق آن می‌توان فرصت‌های بهبود در سازمان را شناسایی کرد.

کد خبر 797334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.