ترکیب استقلال مقابل هوادار (احتمالی)

در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر دو تیم استقلال و هوادار به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته هفتم لیگ برتر دو تیم استقلال و هوادار امروز _شنبه چهاردهم مهر_ مقابل یکدیگر بازی خواهند کرد.

خط دروازه؛ کاپیتان حسینی آماده جبران

سیدحسین حسینی از جمله بازیکنانی به‌شمار می‌رود که در سال‌های گذشته تبدیل به یکی از مهره‌های ثابت استقلال شده است، بنابراین جدایی وی از ترکیب آبی‌ها در تقابل با هوادار امری دور از ذهن است و اگر اتفاق ویژه‌ای رخ ندهد این بازیکن برای شهرآورد کوچک پایتخت نیز در ترکیب اصلی استقلال قرار خواهد گرفت.

مدافعان؛ تقلب سهراب از روی دست نکونام

سهراب بختیاری‌زاده نخستین تجربه خود به عنوان سرمربی استقلال را تجربه می‌کند و از همین‌رو تغییرات فراوانی در ترکیب ابتدایی آبی‌ها ایجاد نخواهد کرد، این موضوع برای خط دفاع استقلال بیشتر صدق می‌کند و به همین دلیل این امکان وجود دارد که سامان فلاح و محمدحسین مرادمند به عنوان مدافعان میانی برای تیم خود پا به توپ شوند، همچنین رامین رضائیان و ابوالفضل جلالی نیز به عنوان مدافعان راست و چپ برای استقلال بازی خواهند کرد.

هافبک‌ها؛ مثلث خوش فکر

با توجه به اینکه استقلال در جدول رقابت‌های لیگ برتر از جایگاه مناسبی برخوردار نیست، با هدف کسب سه امتیاز آماده رویارویی با هوادار خواهد شد، اگرچه احتمال پیروزی استقلال در این مصاف بالا است، اما انتظار می‌رود سهراب بختیاری‌زاده در خط میانی خود از بازیکنانی همچون دیدیه اندونگ، گائل کاکوتا و زبیر نیک‌نفس استفاده کند.

مهاجم؛ خبری از آرمان نیست

همان‌گونه که اشاره شد استقلال با هدف کسب سه امتیاز آماده این بازی خواهد شد و بدون تردید کادر فنی آبی‌ها از ترکیبی متفاوت در خط حمله خود استفاده خواهد کرد، از همین‌رو به نظر می‌رسد محمدحسین اسلامی به همراه ماشاریپوف و گوستاوو بلانکو مهاجمان استقلال در شهرآورد کوچک پایتخت باشند.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل هوادار

سیدحسین حسینی، رامین رضائیان، سامان فلاح، حسین مرادمند، ابوالفضل جلالی، دیدیه اندونگ، گائل کاکوتا، زبیر نیک‌نفس، محمدحسین اسلامی، ماشاریپوف، گوستاوو بلانکو

کد خبر 797265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.