گالری شهری اصفهان رنگ و بوی کودکی گرفت

رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان گفت: با توجه به برگزاری سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، این اداره در نیمه دوم مهر سال جاری اقدام به اکران پنج طرح کودکانه با عنوان «طعم کودکی را بچشیم» کرده است.

سیدمهدی سجادزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان، با توجه به برگزاری سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در نیمه دوم مهر سال جاری اقدام به اکران پنج طرح کودکانه با عنوان «طعم کودکی را بچشیم» کرده است.

گالری شهری اصفهان رنگ و بوی کودکی گرفت

وی افزود: در این مجموعه طرح‌ها، با استفاده از تکنیک تصویرسازی، از منظر کودکان و نوجوانان به طعم‌های کودکی پرداخته می‌شود و در آن با استفاده از جملاتی همچون «رویاهای شیرین دارند»، «ترش رو نیستند» و «دل‌شوره فردا را از یاد می‌برند»، به طعم‌ها و عادت‌هایی پرداخته می‌شود که در دوران کودکی وجود دارد و در بزرگسالی از بین می‌رود و یکی از وجه تمایز دوران زندگی آدمی است.

گالری شهری اصفهان رنگ و بوی کودکی گرفت

رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان تاکید کرد: این مجموعه طرح‌ها از سیزدهم مهر و هم‌زمان با آغاز به‌کار سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در ۲۷۰ تابلوی شهری تا پایان مهر در سطح شهر اصفهان اکران خواهد شد.

گالری شهری اصفهان رنگ و بوی کودکی گرفت

کد خبر 797178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.