خودرو GWM Ute ۲۰۲۴ چه مشخصاتی دارد؟

خودرو GWM Ute ۲۰۲۴ دارای ترمز اضطراری خودکار، قابلیت تشخیص عابر پیاده و دوچرخه‌سوار، هفت کیسه هوا، سنسورهای پارک عقب و هشدار خروج از خط است.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، خودرو GWM Ute ۲۰۲۴ دارای یک موتور ۲.۰ لیتری چهار سیلندر توربو دیزل است که ۱۲۰ کیلووات قدرت و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور ارائه می‌کند و با یک گیربکس هشت سرعته همراه است؛ شرکت سازنده اعلام کرده است که این خودرو از ۹.۴ لیتر سوخت در هر صد کیلومتر بر ساعت استفاده می‌کند، ظرفیت مخزن سوخت خودرو نیز ۷۸ لیتر است.

طول و عرض خودرو GWM Ute ۲۰۲۴ به ترتیب ۵۴۱۰ و ۱۹۳۴ میلی‌متر است، در حالی که ارتفاع آن ۱۸۸۶ میلی‌متر و فاصله بین دو محور نیز ۳۲۳۰ میلی‌متر است، این خودرو دارای ترمز اضطراری خودکار، قابلیت تشخیص عابر پیاده و دوچرخه‌سوار، هفت کیسه هوا، سنسورهای پارک عقب، هشدار خروج از خط، هشدار ترافیک مقابل، کروز کنترل تطبیقی، هشدار سرعت، تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی و نظارت بر فشار باد لاستیک است.

از دیگر مشخصات خودرو GWM Ute ۲۰۲۴ می‌توان به چرخ‌های ۱۸ اینچی، چراغ‌های جلو و عقب LED اتوماتیک، نمایشگر ۹.۰ اینچی، دو پورت USB در قسمت جلو، یک پورت USB در قسمت عقب اشاره کرد، این خودرو در رنگ‌های آبی، مشکی، نقره‌ای و قرمز وارد بازار می‌شود.

کد خبر 797164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.