جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان، مهم‌ترین ابزار هم‌صدایی با کودکان مظلوم جهان است

عضو شورای سیاست‌گذاری جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان گفت: این دوره از جشنواره در یک مقطع تاریخی مهم در تاریخ ایران و جهان در حال برگزاری است که می‌تواند مهم‌ترین ابزار برای انتقال پیام صلح‌خواهی و هم‌صدایی با کودکان مظلوم جهان به‌ویژه در غزه، لبنان، یمن و همه کشورهای تحت ظلم باشد.

علی صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری سی‌وششمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اظهار کرد: وجه تمایز جشنواره در دو دوره اخیر، موضوع برگزاری المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان بود که معتقدم یکی از نقاط نقد به جشنواره درباره ایجاد آورده بیشتر برای کودکان و نوجوانان در اصفهان را جبران کرد.

وی افزود: همان‌طور که فرزندان باید در فیزیک، شیمی و ریاضیات توانمندی داشته باشند تا از دل رقابت بین آن‌ها افراد توانمند کشف شوند، برای بهتر شدن در حوزه‌های هنری به‌ویژه فیلم و سینما نیز باید تلاش کنیم و با آموزش بیشتر به شناسایی نخبگان بپردازیم؛ در کنار این موضوع، کودکان و نوجوانان توانمند به برکت رقابت در المپیاد، روزبه‌روز پیشرفت می‌کنند و توانمندی‌های آن‌ها افزایش می‌یابد.

عضو شورای سیاست‌گذاری سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان و سخنگوی شورای اسلامی اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: جشنواره سال جاری در یک مقطع تاریخی مهم در تاریخ ایران و جهان، در حال برگزاری است که می‌تواند مهم‌ترین ابزار برای انتقال پیام صلح‌خواهی، امید به آینده، سرزندگی، آگاهی‌بخشی و هم‌صدایی با کودکان مظلوم جهان، به‌ویژه در غزه، لبنان، یمن و همه کشورهای تحت ظلم مستکبرین باشد.

صالحی ادامه داد: فرصت ارزشمندی است تا بتوانیم در جشنواره امسال به کمک فرزندان توانمند و هنرمند خود، همچنین با ابزار رسانه و هنر، پیام واضحی را به همه دنیا درباره امیدواری، اعتقاد به آینده، آرزو برای موفقیت و شادکامی همه کودکان جهان منتقل کنیم.

وی تصریح کرد: امیدوارم که علاوه بر داشتن بخش حرفه‌ای قوی، در فضای جانبی و عرصه‌هایی که داوران، خبرنگاران و مخاطبان کودک و نوجوان نقش‌آفرینی می‌کنند نیز شاهد جشنواره‌ای پرشور و مؤثر باشیم.

کد خبر 797144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.