پیشرفت‌های نظامی و فناوری کشور مدیون اعتماد به مجموعه‌های دانش‌بنیان است

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: دستیابی به سطح بالای توانمندی نظامی و پیشرفت فناوری را مدیون اعتماد به مجموعه‌های دانش‌بنیان و تلاش‌های بزرگانی همچون شهید تهرانی‌مقدم هستیم که با تکیه بر دانش و تلاش جوانان دانشمند ایرانی، کشور را به این نقطه رسانده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حامد یزدیان امروز _جمعه سیزدهم مهر_ در آئین اختتامیه دومین نمایشگاه فناوری و نوآوری «فن‌نما» با اشاره به دستاوردهای علمی و نظامی کشور اظهار کرد: امروز به‌عنوان روزی که نمایش اقتدار، امنیت و قدرت جمهوری اسلامی ایران بود، جهانیان شاهد توانمندی عظیم کشور ما در حوزه نظامی و فناوری هستند؛ این روز به‌طور حتم در تقویم جمهوری اسلامی به‌عنوان نمادی از توانایی و اقتدار ثبت خواهد شد.

وی با اشاره به نقش «شهید حسن تهرانی‌مقدم» پدر موشکی ایران افزود: دست‌یابی به سطح بالای توانمندی نظامی و پیشرفت فناوری را مدیون اعتماد به مجموعه‌های دانش‌بنیان و تلاش‌های بزرگانی همچون شهید تهرانی‌مقدم هستیم که با تکیه بر دانش و تلاش جوانان دانشمند ایرانی، کشور را به این نقطه رسانده‌اند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آنچه در نمایشگاه فن نما شاهد آن بودم بسیار امیدبخش بود؛ حضور جوانان خلاق و باهوش ایرانی در عرصه‌های مختلف فناوری و نوآوری، نویدبخش آینده‌ای روشن برای کشور است.

یزدیان تاکید کرد: جوانان ایرانی با استعداد ذاتی و خلاقیت‌های بی‌نظیر خود، در حال رقم زدن دستاوردهای بزرگی در حوزه‌های مختلف هستند و ما شاهد رشد و شکوفایی بیشتر این استعدادها خواهیم بود.

وی با تقدیر از امنیت و ثبات کشور عنوان کرد: این امنیت و پایداری که با رهبری هوشمندانه و دوراندیشی مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فراهم شده است، بستری مناسب برای پیشرفت فناوری و نوآوری در کشور ایجاد کرده است که امیدواریم این روند ادامه داشته باشد و شاهد اقدامات جدی‌تر و بهتری در آینده باشیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایشگاه‌هایی نظیر «فن نما» که فرصتی برای معرفی دستاوردهای علمی و فناورانه کشور است، بدون شک امید را در میان مردم و جامعه افزایش می‌دهد و به توسعه و پیشرفت‌های بیشتری منجر خواهد شد.

کد خبر 797077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.