راه‌اندازی پلتفرم هوش مصنوعی پیشرفته برای مدیریت دبی

مدیریت شهری دبی پلتفرم هوشمندی را راه‌اندازی کرده است که به نهادهای دولتی و خصوصی امکان می‌دهد تا از طریق این سامانه با بالاترین سطح دسترسی و امنیت، میزبانی و تبادل داده‌ها را به صورت یکپارچه انجام دهند.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، سازمان دیجیتال‌سازی دبی اعلام کرده است که پلتفرم داده و هوش مصنوعی این شهر را مطابق با مشخصات و استانداردهای کیفیت بین‌المللی راه‌اندازی خواهد کرد و هدف آن افزایش بلوغ دیجیتال است.

افزایش بلوغ دیجیتال

این پلتفرم یکپارچه دروازه‌ای به داده‌ها و آمار رسمی دبی است که به نهادهای دولتی و خصوصی امکان می‌دهد تا از طریق این پلتفرم با بالاترین سطح دسترسی و امنیت، میزبانی و تبادل داده‌ها را به صورت یکپارچه انجام دهند، علاوه بر این روش‌های نوآورانه‌ای برای نمایش و تجزیه و تحلیل داده‌ها ارائه می‌کند که به حمایت از دولت در تصمیم‌گیری و افزایش سطح بلوغ دیجیتال و البته تبدیل امارت به یک مرکز جهانی برای نوآوری و فناوری کمک می‌کند.

این ابتکار همچنین به اجرای دستور کار اقتصادی دبی (D33) کمک می‌کند که هدف آن دوبرابر کردن اقتصاد دبی در ۱۰ سال و تثبیت جایگاه آن در بین سه شهر اقتصادی برتر جهان است. هوش مصنوعی مورد استفاده برای افزایش ارزش اقتصادی داده‌های دیجیتال نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

راه‌اندازی پلتفرم هوش مصنوعی پیشرفته برای مدیریت دبی

محصول نهایی این اقدام، دیجیتالی کردن زندگی در دبی و قرار دادن این شهر به عنوان یک معیار جهانی برای استفاده از فناوری‌های مدرن برای خدمت به جامعه و تقویت موقعیت دبی به عنوان یک پایتخت دیجیتال جهانی است.

تبادل اطلاعات غیرمتمرکز

این پلتفرم برای همه مؤسسات دبی همچنین نهادهای دولتی در سراسر امارت در دسترس است و به سایر نهادهایی که به‌طور منظم از داده‌های باز و سیستم‌های آماری ارائه شده توسط مؤسسه آمار و داده‌های دبی بهره می‌برند، خدمات می‌دهد. فناوری‌های به‌کار رفته در این پلتفرم برای پشتیبانی از شهرهای دیجیتال طراحی شده است و هدف آن حمایت از تصمیم‌گیری، کاهش هزینه‌ها، افزایش ارزش، کارایی و اثربخشی و در عین حال صرفه‌جویی در زمان است.

این طرح بر راه‌اندازی پروژه‌های نوآورانه و اتخاذ رویکردهای جدید برای هدایت رشد اقتصادی پایدار تأکید دارد که جذابیت سرمایه‌گذاری را برای شرکت‌ها و کارآفرینان خارج و داخل دبی افزایش می‌دهد.

راه‌اندازی پلتفرم هوش مصنوعی پیشرفته برای مدیریت دبی

کد خبر 797075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.