رضایت ۷۴ درصدی بازدیدکنندگان از نمایشگاه «فن نما»

مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری شهرداری اصفهان گفت: بر اساس نظرسنجی انجام‌شده توسط مرکز جهاد دانشگاهی، ۷۴ درصد بازدیدکنندگان رضایت کلی از نمایشگاه فن‌نما داشتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مرتضی نصوحی_ امروز _جمعه سیزدهم مهر_ در آئین اختتامیه دومین نمایشگاه فناوری و نوآوری (فن‌نما) اظهار کرد: نمایشگاه فن ما کاری مشترک میان مجموعه‌های مختلف بود که طی حداقل شش ماه تلاش مداوم برگزار شد.

وی ضمن تشکر از تمام نهادهایی که در این مسیر با مجموعه همراهی داشتند، افزود: معاونت فناوری ریاست‌جمهوری نقش مؤثری در برگزاری این رویداد داشت و امروز نیز جلسه‌ای با حضور آن‌ها برگزار شد.

مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری شهرداری اصفهان با اشاره به همکاری‌های گسترده از سوی ستادهای مختلف، دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان تصریح کرد: در این نمایشگاه مجموعه‌هایی از دانشگاه صنعتی اصفهان، دانشگاه آزاد اسلامی، و دانشگاه هنر اصفهان حضور داشتند و نقش مهمی در برگزاری مسابقات و رویدادهای مختلف ایفا کردند؛ مرکز رشد دانشگاه‌ها و صندوق پژوهش و فناوری استان اصفهان نیز به کمک نمایشگاه آمدند.

نصوحی با اشاره به از همکاری گسترده صنایع بزرگ و بخش خصوصی عنوان کرد: ما در این نمایشگاه میزبان ۲۰ شرکت بزرگ صنعتی از جمله فولاد مبارکه، ذوب‌آهن، و پتروشیمی پلی‌اکریل بودیم، همچنین بخش ویژه‌ای تحت عنوان صنایع خلاق با مشارکت خانه اشراق برگزار شد و شتاب‌دهنده‌های فعال حوزه فناوری نیز حضور داشتند.

وی با اشاره به حضور ۱۵۰ شرکت دانش‌بنیان و تحقیق و توسعه در نمایشگاه بیان کرد: نمایشگاه «فن نما» میزبان بازدیدکنندگانی از ۱۵ شهر مختلف ایران و بیش از ۳۰ مهمان خارجی از کشورهای ارمنستان، عراق، ترکیه، روسیه، عمان بود که در مجموع ۵۰ جلسه کاری برای مهمانان خارجی در زمینه‌های مختلف برگزار شد.

مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری شهرداری اصفهان با اشاره به ارائه آمارهایی از بازدیدهای نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه ۱۵۰۰ دانش‌آموز و ۵۰۰ دانشجو به‌صورت هماهنگ‌شده حضور داشتند و در مجموع، حدود ۵ هزار نفر بازدید عمومی از نمایشگاه انجام شد؛ بر اساس نظرسنجی انجام‌شده توسط مرکز جهاد دانشگاهی، ۷۴ درصد بازدیدکنندگان رضایت کلی از نمایشگاه داشتند و ۸۰ درصد از زمان و تاریخ برگزاری راضی بودند.

نصوحی ادامه داد: ۴۰ درصد بازدیدکنندگان اعلام کردند که تصور آن‌ها از فناوری‌های کشور قبل و بعد از بازدید متفاوت شده است و ۷۶ درصد اظهار داشتند که حضور در چنین نمایشگاه‌هایی می‌تواند تأثیر بسزایی در رشد فناوری کشور داشته باشد.

وی در پایان با تقدیر از تمام عوامل اجرایی نمایشگاه و نهادهای همکار تاکید کرد: نمایشگاه «فن نما» زمینه‌ساز تحولات جدی در حوزه فناوری بوده و برای سال‌های آینده برنامه‌ریزی‌های بهتری صورت خواهد گرفت.

کد خبر 797074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.