نیروهای نظامی عزت کشور را تثبیت کردند/ مردم همراه ولایت هستند

امام جمعه یزد ضمن قدردانی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای پاسخ به جنایات صهیونیست‌ها گفت: نیروهای نظامی با تدابیر رهبری عزت کشور را تثبیت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری امروز _جمعه سیزدهم مهر_ در خطبه‌های این هفته نمازجمعه یزد اظهار کرد: خداوند در قرآن کریم سه دستور فردی، اجتماعی و تشکیلاتی ارائه است.

وی با بیان اینکه که آخرین آیه سوره آل عمران مؤمنان را به صبر در برابر ناملایمات توصیه کرده است، افزود: باید در برابر ظلم مقاومت کرد و به موقع در صحنه عمل حضور داشت و کار خویش را به نحو احسن به انجام داد.

امام جمعه یزد با اشاره به توصیه‌های فردی خداوند در خصوص صبر و مقاومت تصریح کرد: صبر و خویشتن‌داری، شکایت از خدا نیست بلکه صبوری در مقابل سختی‌ها، وسوسه‌های شیطان و گناهان و دشمنی دشمنان است.

ناصری ادامه داد: در کنار صبوری باید یکدیگر را به صبوری دعوت کرد و این دستور اجتماعی قرآن کریم در این رابطه است، اگر افراد جامعه در برابر مشکلات دست به دست هم دهند تا دستاورد بهتری حاصل کنند.

وی تأکید کرد: با عمل به صبر کار تشکیلاتی لازم است افراد جامعه با یکدیگر هم‌افزایی داشته و با تقوا پیشه کردن کار جمعی و تشکیلاتی را سامان دهند، این تقوا است انگیزه را برای صبر و مقاومت تقویت می‌کند.

امام جمعه یزد خاطرنشان کرد: بر اساس روایات صبر فردی، اجتماعی و تشکیلاتی زیر سایه ولایت سریع‌تر به ثمر می‌نشیند.

ناصری افزود: کار ما بی‌شک در مسیر تقوا، تکامل و تحقق جامعه اسلامی با صبر و دعوت به صبوری به محقق خواهد شد و اگر تقوا داشته باشیم در زندگی فردی و اجتماعی به سعادت خواهیم رسید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن قدردانی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تدابیر رهبر معظم انقلاب که عزت کشور را تثبیت کردند، عنوان کرد: آحاد مردم در کنار رهبری و نیروهای نظامی قرار دارند و هفته نیروی انتظامی را به این نیروهای خدوم که امنیت شهرها را مرهون این نیروها است تبریک می‌گوئیم.

نیروهای نظامی عزت کشور را تثبیت کردند/ مردم همراه ولایت هستند

کد خبر 797060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.