مقام معظم رهبری محور وحدت و اتحاد ایرانیان و آزادی‌خواهان جهان است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: امروز مقام معظم رهبری محور وحدت و اتحاد ایرانیان و آزادی‌خواهان جهان است، بنابراین همه باید تحت فرمان معظم‌له باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی ظهر امروز _جمعه سیزدهم مهر_ در خطبه‌های نماز جمعه اراک اظهار کرد: امت اسلامی آماده اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری و مقابله با جبهه کفر است.

وی افزود: شکوه و عظمت امروز نماز جمعه تهران تیری است بر چشم دشمنان و نشانه اقتدار نظام اسلامی، همبستگی ملی و وحدت کلمه است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: امروز مقام معظم رهبری محور وحدت و اتحاد ایرانیان و آزادی‌خواهان جهان است، بنابراین همه باید تحت فرمان معظم‌له باشیم.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی تصریح کرد: حضور پرشور و میلیونی مردم مؤمن و انقلابی تهران در این آئین معنوی نشان از عشق امت به ولایت و شخص معظم‌له است.

وی اضافه کرد: قدرت نظامی و تدافعی محور مقاومت در خدمت آزادی فلسطین مظلوم و قدس شریف است و بدون شک بر رژیم غاصب صهیونیستی غلبه خواهد کرد.

امام جمعه اراک اظهار کرد: یکی از بزرگترین برکات انقلاب اسلامی این بود که فرهنگ جهاد، دفاع از حق، آمادگی برای دفاع و مقابله با استکبار را در جامعه ما احیا کرد.

دری‌نجف‌آبادی افزود: امت اسلامی باید از حق و ارزش‌های متعالی الهی دفاع کند، چراکه روحیه جهاد، مبارزه و مجاهدت در جامعه ما رشد پیدا کرده و نهال آمادگی و دفاع در جامعه ما شکوفا شده است و هر روز این نهال برومند در حال شکوفاتر شدن است.

وی با بیان اینکه یک روز عملیات وعده صادق و اکنون عملیات وعده صادق ۲ توسط رزمندگان اسلام مقابل رژیم غاصب اسرائیل اجرا شد، خاطرنشان کرد: در صورتی که دشمن صهیونیستی دست از پا خطا کند، بدون شک با پاسخ محکم‌تری در عملیات وعده‌های صادق بیشتری مواجه خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: شهدای جبهه مقاومت برای ما اسوه حسنه هستند، بدون شک راه و مسیر آن شهیدان عزیز از جمله سردار سلیمانی، اسماعیل هنیه و سید مقاومت تا آزادی کامل قدس شریف و نابودی اسرائیل جنایتکار ادامه خواهد یافت.

دری‌نجف‌آبادی با اشاره به اینکه هم‌اکنون دو جبهه حق و باطل مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند، افزود: در جبهه حق، یاوران امام زمان (عج) و در رأس آنها مقام معظم رهبری، جبهه مقاومت و شهدا قرار دارند.

وی اضافه کرد: در جبهه کفر غربی‌ها، آمریکا و اسرائیل قرار دارند که نزدیک به ۸۰ سال با کشتار مظلومان مردم فلسطین روی تمام جنایتکار عالم را سفید کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اضافه کرد: در یک سال گذشته آمریکای جنایتکار که خود را مدافع حقوق بشر می‌داند، بیش از ۷۰ میلیارد دلار تسلیحات نظامی به صهیونیست‌ها داده تا مردم مظلوم غزه را به خاک و خون بکشند و سازمان ملل هم تاکنون هیچ اقدامی در دفاع از مردم مظلوم غزه نکرده است‌.

وی ادامه داد: در صورتی که قرار است گامی برای حمایت از این مظلومان برداشته شود، در گام نخست شورای امنیت باید با حق وتوی آمریکا و دیگر کشورهای غربی موافقت نکند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه اسرائیلی‌ها یک واحد اطلاعاتی و جاسوسی بسیار قوی به نام ۸۲۰۰ دارند که آن حدود ۹۰ سال پیش توسط انگلیسی‌ها ایجاد شده است، گفت: با این واحد اطلاعاتی دست به پلیدترین جنایات و ترورها می‌زنند.

دری‌نجف‌آبادی ادامه داد: این اتفاق نشان‌دهنده این است که همه آن‌هایی که خود را مدافع حقوق بشر می‌دانند، دستشان به خون مردم مظلوم غزه آلوده است، بنابراین انتظار می‌رود تمامی کشورهای اسلامی و منطقه از جمله اردن و مصر دست از حمایت از رژیم صهیونیستی بردارند و برای نابودی این غده سرطانی در کنار رزمندگان جبهه مقاومت قرار گیرند.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی نماد پیروی از ولایت فقیه و دموکراسی اسلامی در کشور است، گفت: در سایه اقتدار و صلابت نیروی انتظامی باید فضای جامعه همیشه برای عاملان بی‌نظمی و برهم‌زنندگان نظم عمومی ناامن باشد.

امام جمعه اراک خاطرنشان کرد: شمار کشته‌شدگان حوادث رانندگی درون شهری و برون شهری زیاد است، بنابراین باید برای کاهش این اتفاق تدابیر لازم به کار گرفته شود.

کد خبر 797059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.