عملیات وعده صادق ۲ نشان داد هرگونه خطا رژیم صهیونیستی را به سمت نابودی می‌برد

امام جمعه شهر یاسوج گفت: عملیات وعده صادق همینه اسرائیل در هم شکست و نشان داد که هرگونه خطا از سمت اسرائیل، نابودی این رژیم غاصب را در پی دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، آیت‌الله سیدنصیر حسینی، امروز _جمعه سیزدهم مهر_ در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج، ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، اظهار کرد: امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی، مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی این نیروی زحمتکش است.

وی افزود: نام این نیرو همواره در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی با شجاعت، دلاوری و ایثارگری غیور مردانی همراه است که در راستای تحقق اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از هیچ تلاشی فروگذار نکرده‌اند.

امام جمعه شهر یاسوج گفت: عملیات وعده صادق ۲ هیمنه رژیم غاصب اسرائیل را شکست و ایران نشان داد که در صورت ادامه هر گونه خطای دیگر از سوی اسرائیل با پاسخ کوبنده مواجه می‌شود.

وی تصریح کرد: حمایت‌های همه‌جانبه کشور آمریکا از جنایات تروریستی اسرائیل بر کسی پوشیده نیست، اما صهیونیست‌ها روزبه‌روز در حال نابودی است.

حسینی با قدردانی از اقتدار نیروهای مسلح کشورمان، خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی به پشتوانه آمریکا در تلاش است تا با ترور فرماندهان جبهه مقاومت، ترس و هراس در دل ملت‌های آزادی خواه جهان بیندازد، اما نمی‌داند که اکنون این ملت‌ها بیش از گذشته هوشیار و بیدارتر هستند.

وی افزود: شهید سیدحسن نصرالله فردی شجاع و متدین بود و ما شهادت ایشان را یک ضایعه جبران‌نشدنی می‌دانیم، اما اقتدار سپاه پاسداران در دفاع از حقوق قانونی و شرعی کشورمان و حزب الله لبنان و غزه، توانست بار دیگر هیمنه پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی را در هم بشکند.

کد خبر 797058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.