عملیات وعده صادق ۲ زخم مهلکی بر پیکر فرسوده رژیم صهیونیستی بود

امام جمعه کاشان گفت: شهادت سید حسن نصرالله خللی در جبهه مقاومت لبنان ایجاد نکرد و این مسیر شهادت و سیر طبیعی محور مقاومت است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان؛ حجت الاسلام سید سعید حسینی در نماز عبادی سیاسی این هفته در جمع نمازگزاران در مصلی بقیه الله الاعظم اظهار کرد: در ابتدای هفته روزهای بسیار سختی را سپری کردیم و خبر شهادت سید مقاومت سید حسن نصرالله خبر بسیار ناگوار بود.

وی افزود: این مسیر شهادت و سیر طبیعی محور مقاومت است و اجر مجاهدت در راه خدا کمتر از شهادت نیست

امام جمعه منطقه کاشان تصریح کرد: شهادت این بزرگ مرد خللی در جبهه مقاومت لبنان ایجاد نکرد و آن را در روزهای اخیر و امروز در وارد کردن ضربات محکم و مهلک به رژیم صهیونیستی شاهد بودیم.

حجت الاسلام حسینی یادآور شد: در سالروز طوفان اقصی این جنگ استکبار جهانی در برابر جبهه حق است و آمریکا در رأس استکبار جهانی است و مسلط شدن بر تمام منطقه از نیل تا فرات از اهداف آمریکا است که سگ خودشان رژیم صهیونیستی را به میدان انداختند.

وی گفت: حزب الله لبنان در خط مقدم است و بایستی خط مقدم را حمایت کنیم تا اسلام قوی بماند.

خطیب نماز جمعه کاشان عملیات وعده صادق ۲ را باعث خوشحال شدن و ایجاد روحیه برای امت اسلامی جهان عنوان کرد و افزود: از همه نیروهای مسلح بابت این عملیات مقتدرانه تشکر می‌کنیم.

حسینی تاکید کرد: با وجود تمام تلاش‌های استکبار جهانی برای خنثی کردن این عملیات، اما شاهد بودیم که زخم مهلکی را بر پیکر فرسوده رژیم صهیونیستی وارد کرد.

وی ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی افزود: مبارزه با اشرار، قاچاقچیان و اوباش از جمله رسالت‌های نیروی انتظامی است و هر کدام از عوامل انتظامی با توجه به اضطراب‌پذیری آنان استرس را به منزل منتقل می‌کنند.

امام جمعه کاشان ضمن اشاره به برگزاری مراسم قالی‌شویان خاطرنشان کرد: حقیقتاً مردم سال ۱۱۳ مردم کاشان گردن همه مردم ایران حق دارند و همین مردم در آن زمان در غبار فتنه از امام معصوم برای هدایت خود نماینده درخواست کردند و امام باقر (ع) نیز مردم کاشان را تکریم کردند.

وی گفت: کربلا باید تشییع جنازه را از مردم کاشان یاد بگیرند چراکه در زمان شهادت امام حسین (ع) برای حمل پیکر مطهر آن حضرت بوریا آوردند اما مردم کاشان برای تشییع پیکر مطهر امامزاده علی بن باقر نفیس‌ترین کالای خود یعنی فرش را برای تشییع پیکر مطهر آن حضرت استفاده کردند.

حضرت علی ابن باقر (ع) به دعوت مردم کاشان به این سرزمین آمدند

حجت الاسلام شیخ مهدی سلیمانی اردهالی نیز در خطبه‌های امروز مشهد اردهال اظهار کرد: مردم منطقه کلشان وچهل حصاران در سال ۱۱۳ از امام محمد باقر (ع) خواستند تا نماینده خود را به این منطقه بفرستد.

وی افزود: مردم عین منطقه دوستدار اهل بیت (ع) بودند و محبوبیت امامزاده ترس در دل دشمنان انداخت سرانجام به وی حمله کرده و سرانجام این حضرت را لب تشنه با ۷۲ یار خود سر از بدن شأن جدا کرده و مانند جد بزرگوارشان امام حسین (ع) بدنشان را تکه تکه کردند.

امام جمعه مشهد اردهال تصریح کرد: این همه شباهت در نحوه شهادت این امامزاده عظیم الشأن به امام حسین (ع) سبب شده تا مشهد اردهال را کربلای ایران معرفی کنند.

حجت الاسلام سلیمانی اردهالی خاطر نشان کرد: مردم منطقه کاشان حقاً که برای امام شأن وفادار بودند و از آن زمان دهه عاشورای علی ابن باقر (ع) سه شب با حضور مردم منطقه اجرا می‌شود.

وی افزود: امروز روز سبزپوشان و زحمتکشان نیروی انتظامی است به این عزیزان تبریک عرض می‌کنیم و از این عزیزان زحمت کش قدردانی می‌کنیم که امنیت کشور را رقم می‌زنند. و همچنین در این بر گزاری آئین قالی‌شویان جهت نظم و امنیت بیشتر زائران تلاش می‌کنند.

امام جمعه مشهد اردهال گفت: جمعه گذشته به خاطر شهادت و سیدالشهدای جبهه مقاومت جهان اسلام در بهت و بغض فرو رفت، یکی از خصوصیات این سید وفاداری به قرآن اسلام مخصوصاً به مقام معظم رهبری بود و در این چندسالی که رهبر حزب الله بودند خاری در حلقوم و چشم صهیونیست بود.

سلیمانی گفت: سید حسن نصرالله خمینی عرب‌ها بود از این‌رو و کینه وی را صهیونیست‌ها به دل گرفتند و سرانجام این سید بزرگوار را از ما گرفتند و به امید شکست جبهه اسلام این حماقت را انجام دادند در حالی که دشمنان اسلام کور خواندند، ما انتقام می‌گیریم طوفان اقصی وعده بزرگی بود ولی این وعده صادق ۲ و غرش موشک‌ها آنها را غافلگیر کرد و شب عیدشان را چنان تلخ کرد که با تمام عسل‌های دنیا شیرین نمی‌شوند.

کد خبر 797044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.