نمایشگاه فن‌نما باید مرجع حوزه فناوری شود/ برای دانش‌بنیان‌ها نیازمند نمایشگاه دائمی هستیم

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایشگاه فن‌نما فرصتی مناسب برای رایزنی، تبادل دانش، ارائه پیشرفت‌ها و آشنایی با آخرین دستاوردها است تا مرجع حوزه فناوری شود.

مهدی طغیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در حاشیه بازدید از دومین نمایشگاه ملی فناوری و نوآوری اصفهان «فن‌نما» اظهار کرد: این نمایشگاه هم‌اکنون برای دومین سال متوالی در حال برگزاری است و به نظر من سال جاری نسبت به سال گذشته پیشرفت چشمگیری داشته است.

وی افزود: در زمینه فناوری و شرکت‌های دانش‌بنیان، نیازمند نمایشگاه دائمی هستیم؛ زیرا در سند توسعه استان، توسعه دانش‌بنیان را مدنظر داریم و تلاش می‌کنیم که این حوزه‌ها را گسترش دهیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نمایشگاه فن‌نما فرصتی مناسب برای رایزنی، تبادل دانش، ارائه پیشرفت‌ها و آشنایی با آخرین دستاوردها است.

طغیانی گفت: این نمایشگاه باید به یکی از بهترین نمایشگاه‌های فناوری کشور تبدیل شود، محلی که شرکت‌های دانش‌بنیان بتوانند با نیازهای خود آشنا و از راهکارهایی همچون تأمین مالی و سرمایه‌گذاری‌های خطرپذیر بهره‌مند شوند تا به توسعه بیشتر کسب‌وکار خود بپردازند.

وی ادامه داد: این دومین تجربه برگزاری این نمایشگاه است، اما روند رو به رشد آن نشان‌دهنده اهمیت و ظرفیت بالای این رویداد است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت گسترش نمایشگاه فن نما به سطح ملی خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم این نمایشگاه را از سطح استانی به یک رویداد ملی تبدیل کنیم و به جایی برسیم که واقعاً به یک مرجع کشوری تبدیل شود، بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

طغیانی با اشاره به آینده این نمایشگاه و لزوم بین‌المللی کردن آن گفت: اینکه نمایشگاه فن‌نما به یکی از رویدادهای مهم فناوری در دنیا تبدیل شود، دور از دسترس نیست، اما این هدف نیازمند کار، فعالیت و جدیت زیادی است.

وی افزود: برای آینده نمایشگاه فن نما باید با تلاش و جدیت بیشتری کار کرد تا بتوان آن را به‌عنوان یک نمایشگاه مرجع در حوزه فناوری معرفی کرد و هر ساله کیفیت و دامنه تأثیرگذاری آن را افزایش داد.

کد خبر 796899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.