وضع استادیوم آزادی قبل از بازی تیم بعثت بهبود یابد

استاندار کرمانشاه با تأکید بر اجرای اقدامات لازم برای دیدار تیم فوتبال بعثت کرمانشاه با تیم فوتبال مس کرمان در روز چهارشنبه، گفت: باید تا قبل از بازی تیم فوتبال بعثت کرمانشاه، شرایط قابل‌قبولی را به وجود بیاوریم، تا این بازی به خوبی انجام شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی استاندار استان کرمانشاه، منوچهر حاتمی مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه، مسئولان تیم فوتبال بعثت کرمانشاه همراه با جمعی از مسئولان استانی امروز - پنجشنبه دوازدهم مهر - برای رفع مشکلات و نیز آماده شدن استادیوم آزادی برای دیدار تیم فوتبال بعثت کرمانشاه با تیم فوتبال مس کرمان در روز چهارشنبه ۱۸ مهرماه، از این ورزشگاه آزادی کرمانشاه بازدید کرد.

محمدطیب صحرایی استاندار استاندار کرمانشاه با اشاره افتخارآفرینی ورزشکاران کرمانشاهی در بخش‌های انفرادی و تیمی، اظهار کرد: ورزشکاران ما در بخش‌های مختلف از جمله فوتبال افتخارات زیادی کسب کرده‌اند؛ بنابراین همه دستگاه‌ها باید همراهی و پشتیبانی لازم را از آن‌ها به عمل آوردند. در حقیقت مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه با توجه به سابقه‌اش یکی از سرمایه‌های استان کرمانشاه است.

وی با اشاره مشکلات موجود استادیوم آزادی کرمانشاه، اظهار کرد: در گفت‌وگوهای انجام شده فهرستی از مشکلات استادیوم آزادی از جمله روشنایی، رختکن تیم مهمان و میزبان، سیستم صوتی، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی، پوشش چمن، مسائل بهداشتی و رفاهی، صندلی‌ها و سایر مسائل به دست آمده است.

صحرایی اضافه کرد: ما باید این مشکلات را در چند سطح کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت انجام دهیم، تا شاهد مرمت، ترمیم و اصلاح این ورزشگاه باشیم.

وی با تأکید بر اجرای اقدامات لازم برای دیدار تیم فوتبال بعثت کرمانشاه با تیم فوتبال مس کرمان در روز چهارشنبه، بیان کرد: باید تا قبل از بازی تیم فوتبال بعثت، با توجه به اولویت‌ها شرایط قابل قبولی را با همکاری همه به وجود بیاوریم، تا این بازی به خوبی انجام شود.

کد خبر 796895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.