از هواداران تشکر می‌کنم/ امیدوارم فردا شاهد حضور حداکثری آنها باشیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: هواداران‌مان در هفته گذشته که در اهواز حاضر شدند تشکر کنم چرا که مسافت زیادی را طی کردند و راهی اهواز شدند و ما را حمایت کنند، امیدوارم فردا نیز شاهد حضور حداکثری هواداران‌مان باشیم و نتایج خوبی کسب کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد ربیعی امشب _پنجشنبه دوازدهم مهر_ در نشست‌خبری پیش از تقابل تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و آلومینیوم اراک در چارچوب دیدار هفته هفتم لیگ‌برتر ایران اظهار کرد: این دیدار خوبی خواهد بود چرا که هر دو تیم از هم شناخت کافی را دارند، تیم آلومینیوم تیم قابل احترامی است.

وی افزود: نکته ناراحت‌کننده این دیدار تمرین نکردن ما در ورزشگاه فولادشهر از دیدار آخر ما مقابل سپاهان تاکنون بوده است، فشاری که روی زمین وارد است و ممکن است باعث شود کیفیت زمین از دست رود. امیدوارم بازی فردا بازی خوبی باشد و هر فردی که این دیدار را مشاهده می‌کند لذت ببرد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان بیان کرد: تیم کنونی ذوب‌آهن تیمی با رده‌سنی رو به پایین است که می‌تواند در آینده برای ذوب‌آهن تأثیرات زیادی داشته باشد، بحث جوان‌گرایی همیشه برای ما مهم بوده است و به ماجراجویی خود آن جوان و بهره‌برداری آن فرد بستگی دارد.

وی بیان کرد: بازیکنان زیادی را داریم که در لیست بزرگسالان هستند، اما سن آنها در اصل در

ربیعی تصریح کرد: در هر دیدار استراتژی مناسبی را پیش می‌گیریم و امیدواریم بهترین نتایج را کسب کنیم که در اکثریت دیدارها پیش‌بینی‌ام محقق می‌شود. از بعد از دیدار با فولاد تمام تمرکزمان را روی این دیدار گذاشتیم و امیدوارم نتایج خوبی را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان عنوان کرد: در ابتدا از هواداران‌مان در هفته گذشته که در اهواز حاضر شدند تشکر کنم چرا که مسافت زیادی را طی کردند و راهی اهواز شدند و ما را حمایت کنند، امیدوارم فردا نیز شاهد حضور حداکثری هواداران‌مان باشیم و نتایج خوبی کسب کنیم.

کد خبر 796845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.