«فن‌نما» دریچه‌ای به سوی امیدآفرینی و ارائه تفکرات خلاق نسل جوان است

رئیس بنیاد نخبگان استان اصفهان گفت: در نمایشگاه فن‌نما جوانان خلاق بسیاری برای ارائه ایده‌های خود حضور پیدا کردند و توانستند تفکرات خلاق خود را عملیاتی کنند و آن را به نمایش گذارند که این موضوع در بحث امیدآفرینی برای نسل‌های جوان جامعه ما موضوعی کلیدی و بسیار حائز اهمیت است.

ساره گلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در حاشیه بازدید از دومین نمایشگاه ملی فناوری و نوآوری اصفهان «فن‌نما» با حضور در غرفه خبرگزاری ایمنا اظهار کرد: این نمایشگاه به نسبت نمایشگاه‌های برگزار شده این حوزه در سطح کشور، استان و حتی منطقه بهتر و جامع‌تر است.

وی افزود: نمایشگاه فن نما قسمت‌های مختلفی را در سطح خدمات و نیازهای شهری پوشش داده است که این موضوع جای تبریک به شهر اصفهان و مسئولان آن را دارد؛ مسئولانی که با دقت هر چه تمام‌تر به نیازها و ارائه راه حل برای آن‌ها توجه ویژه داشتند.

رئیس بنیاد نخبگان استان اصفهان تصریح کرد: یکی از نیازهای ضروری جوامع امروزی امیدآفرینی برای نسل جوان در جامعه است که یکی از راه‌های آن امکان پیاده‌کردن تفکر خلاق این نسل در جامعه به‌شمار می‌رود و اینکه بتوانند ثمره این تفکر و ایده خلاق خود را ببینند.

گلی گفت: به نظر می‌رسد در این نمایشگاه جوانان خلاق بسیاری برای ارائه ایده‌های خود حضور پیدا کردند و توانستند ایده‌های خلاق خود را عملی کنند و آن را به نمایش گذارند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم نسل جوان و خلاقی که در نمایشگاه فن‌نما شرکت کردند، بتوانند در آینده کارهای خود را نیز تجاری‌سازی و از آن بهره‌برداری کنند، چراکه این موضوع موجب می‌شود نسل جوان ما دیده شوند و در جامعه خود امید پیدا کنند.

کد خبر 796843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.