۲ درصد از نقل و انتقال مالکین بر اساس ماده ۸ قانونِ درآمد پایدار به شهرداری‌ها برسد

رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: پیشنهاد تخصیص ۲ درصد از نقل و انتقال مالکین به شهرداری‌ها که در هفتادودومین دوره این اجلاس مشورتی شوراهای شهر مطرح شد قایل بررسی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، مسعود محمدی عصر امروز_پنج‌شنبه دوازدهم مهر_ در حاشیه هفتادودمین اجلاس مشورتی رؤسای شوراهای اسلامی مراکز استان در سنندج با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های مهمی که شهرداری‌ها باید برای آن برنامه‌ریزی داشته باشند، دست‌یابی به درآمدهای پایدار است، اظهار کرد: در هفتادویکمین اجلاس مشورتی رؤسای شوراهای اسلامی مراکز استان‌ها که اردیبهشت‌ماه امسال در تهران برگزار شد پیشنهاد «تخصیص ۲ درصد از نصل و انتقال مالکین به شهرداری‌ها» ارائه شد.

وی بیان کرد: در هفتادودومین دوره اجلاس مشورتی که هم‌اکنون در سنندج در حال برگزاری است پیگیری این پیشنهاد در دستور کار قرار دارد.

رئیس شورای شهر کرج خاطرنشان کرد: نامه اجرایی این موضوع بهمن‌ماه سال گذشته ابلاغ و سازمان امور مالیاتی ملزم شد این ۲ درصد را از محل ۵ درصدی که از مالکین دریافت می‌کند، محقق کند.

محمدی یادآور شد: کلانشهر کرج مکاتبه‌ای نیز با رئیس‌کل محترم امور مالیاتی کشور انجام داده که اگر در اجرای آن همکاری‌های لازم صورت بگیرد، در آینده‌ای نزدیک در حوزه درآمدهای پایدار توجه خوبی به شهرداری‌ها خواهد شد.

کد خبر 796824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.