انتقام ترور شهیدان هنیه و سید حسن نصرالله حذف رژیم صهیونیستی است

رئیس کل دادگستری استان یزد با بیان اینکه عملیات وعده صادق ۲ شروعی برای رسیدن به اهداف بعدی است، گفت: پاسخ نهایی ترور شهیدان هنیه و سید حسن نصرالله حذف اسرائیل از صحنه روزگار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان یزد، حجت‌الاسلام طهماسبی در جمع معاونین دادگستری کل استان اظهار کرد: همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند انتقام ترور سردار سلیمانی عزیز، اخراج آمریکا از منطقه بوده و ما بقیه اقدامات مقدمه‌ای بر این هدف بزرگ است.

وی با بیان اینکه عملیات وعده صادق ۲ تنها گوشه‌ای از اشراف اطلاعاتی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی را نمایان کرد، افزود: پاسخ نهایی شرارت‌های رژیم منحوس اسرائیل و انتقام شهید هنیه و سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید سید حسن نصرالله حذف کامل این غده سرطانی است.

رئیس کل دادگستری استان یزد تصریح کرد: برخلاف برخی از تحلیل‌های منتشر شده در فضای مجازی که به دنبال نشان دادن جریان نفوذ در حزب الله و اشراف اطلاعاتی رژیم صهیونیستی است، تحلیل‌های دقیق و علمی مجامع نظامی بیانگر آن است که ترور و شهید سید حسن نصرالله در این شرایط کار اصلاً پیچیده‌ای نبود، چرا که آن شهید در همه دوران‌های جنگ همواره در صحنه جنگ حاضر بوده و تلاش می‌کرد بر اساس سیره اجداد طاهرین خود جنگ را اداره کند.

طهماسبی افزود: پس از گذشت چندین دهه از آتش‌افروزی‌های اسرائیل در منطقه و کار مستمر اطلاعاتی، شناسایی مقرهای حزب‌الله، زمان و مکان رفت و آمد شهید و در نهایت ترور با این حجم و شدت علاوه بر اینکه گواهی بر پیچیده نبودن آن است، بلکه گواهی بر شکست نظامی و اطلاعاتی و حرکت رو به زوال اسرائیل است.

وی خاطرنشان کرد: کار اطلاعاتی آن است که توسط غیور مردان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران طی عملیات وعده صادق ۲ پایگاه‌های نظامی و استراتژیکی از اسرائیل نابود شد که حتی هم‌پیمانان این رژیم از جمله آمریکا از مختصات دقیق جغرافیای آن بی‌اطلاع بودند.

کد خبر 796810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.