هیئت داوران فیلم‌های مسابقه ملی جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان معرفی شدند

با معرفی اعضای هیئت داوران بخش فیلم های سینمایی بلند سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، فرآیند داوری این فیلم‌ها آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از امور اطلاع‌رسانی و ارتباطات رسانه‌ای سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، «محمدرضا شریفی نیا»، «ایرج طهماسب»، «محمدعلی باشه آهنگر» «مجید اسماعیلی»، «علیرضا خمسه»، «مستانه مهاجر» و «محمد امین همدانی» هفت عضو هیئت داوران این دوره جشنواره هستند.

بنا به این گزارش با آغاز جلسات داوری فیلم‌های سینمایی بلند بخش مسابقه ملی، مجید زین العابدین دبیر جشنواره در جلسه هیئت داوران گفت: از میان ۴۹۶ فیلم ثبت‌نام شده در سایت جشنواره، ۳۰ فیلم سینمایی بلند متقاضی شرکت در این بخش بودند که در نهایت ۱۳ فیلم به بخش مسابقه راه یافتند. دبیر سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی با آرزوی موفقیت برای اعضای هیئت داوران، ابراز امیدواری کرد دوره سی‌وششم حامی و مشوق سینماگران برای رشد و اعتلای بیشتر سینمای کودک، نوجوان باشد.

سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوان از چهاردهم تا نوزدهم مهر سال ۱۴۰۳ (۵ تا ۱۰ اکتبر ۲۰۲۴) در شهر تاریخی فرهنگی اصفهان برگزار می‌شود.

کد خبر 796797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.