در مقابل مردم غزه و لبنان مسئولیت داریم

امام جمعه قزوین گفت: در قبال مردم لبنان و غزه مسئولیت داریم و باید وظیفه خود را انجام دهیم، یعنی ما برای جهاد در راه خدا آنقدر متقاضی داریم که گویا همه منتظر فرصت هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی عصر امروز _‌پنجشنبه دوازدهم مهر_ در جلسه اخلاق ویژه کارکنان تیپ ۸۲ سپاه حضرت صاحب‌الامر (عج) استان قزوین اظهار کرد: این روزها شاهد جنایات رژیم منحوس صهیونیستی در لبنان و غزه هستیم.

وی افزود: در قیامت همه کودکان، زنان و مردانی که در غزه، کرانه باختری، سرزمین‌های اشغالی و لبنان زیر خروارها خاک مدفون شده‌اند، ما را بازخواست می‌کنند که به چه گناهی کشته شده‌ایم؟ ممکن است پاسخ ما این باشد که ما برای شما اشک ریختیم، آن‌ها نیز در جواب می‌گویند اشک کافی نبود.

مردم غزه و لبنان نمی‌خواهند زیر سلطه شیطان باشند

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه نباید فقط برای این شهدای عزیز اشک بریزیم و افسوس بخوریم، گفت: در قبال مردم لبنان و غزه مسئولیت داریم و باید وظیفه خود را انجام دهیم، یعنی ما برای جهاد در راه خدا آنقدر متقاضی داریم که گویا همه منتظر فرصت هستند.

آیت‌الله عابدینی افزود: در زمان دفاع مقدس هیچ چیزی نداشتیم، اما به لطف خدا و به همت بندگان خالص خدا که اخلاص ورزیدند و نیرو تربیت کردند، به جایی رسیده‌ایم که جهانی را به قیام واداشته‌ایم. یک روز حتی نمی‌توانستیم گلوله آرپی‌جی تولید کنیم، اما امروز در دنیا متهم به این هستیم که به روسیه پهپاد می‌دهیم.

وی ادامه داد: امروز تنها جرم مردم غزه و لبنان این است که می‌گویند ما نمی‌خواهیم زیر سلطه شیطان، طاغوت و مستکبران و برده این‌ها باشیم.

منافقان چشم به خارج از کشور دوخته‌اند

امام جمعه شهر قزوین در ادامه سخنانش با ذکر اینکه ممکن است در کشور ما کسانی مانند منافقین باشند که چشم به خارج از کشور دوخته‌اند، گفت: این‌هایی که دل‌سپرده اجانب هستند، اگر چه ممکن است در کشور شما زندگی کنند، اما جزو همان اجانب هستند.

آیت‌الله عابدینی اضافه کرد: اگر ما اسلحه نداشتیم، اکنون کشور ما محل جولان شرارت اشرار داعشی بود، آمریکا و انگلیس داعش را ایجاد کردند تا ایران را به نابودی بکشانند، اما چون ایران محکم ایستاده بود، داعشی‌ها را در عراق و سوریه پراکنده کردند تا بعد به ایران برسند، اما شما عزیزان به صورت آنان سیلی نواختید و آن‌ها گورشان را گم کردند.

وی ادامه داد: ما نمازگزاران آماده‌ایم که هر لحظه اگر زمینه‌ای فراهم شود و دستوری از سوی ولی امر مسلمین صادر شود، در کنار رزمندگان لبنان، غزه و همه رزمندگان محور مقاومت اسلامی با صهیونیست‌ها بجنگیم.

سیاه‌نمایی دشمنان در سال‌های اخیر

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه شهدایی مثل سردار سلیمانی، ابومهدی المهندس، سیدابراهیم رئیسی و سیدحسن نصرالله از در جهاد وارد بهشت می‌شوند، گفت: در سال‌های اخیر شاهد سیاه‌نمایی دشمنان بوده‌ایم و دیدیم که دشمنان را به ما دوست معرفی کرده‌اند و طوری وانمود می‌کنند که گویا دشمنان دوست ما هستند.

آیت‌الله عابدینی افزود: برخی کج‌فهمی داشته‌اند و همه چیز را به برجام گره زده‌اند، ما باید جهاد زبانی داشته باشیم، برخی‌ها مدام حرف‌های بی‌حساب می‌زنند، جوانمردی اقتضا می‌کند در برخورد با این‌ها جهاد زبانی داشته باشیم.

کد خبر 796795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.