رضایت عمومی شهروندان البرزی در اجرای برنامه‌ها کسب شود

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی گفت: تمام طرح‌های در دست اجرا باید به نحوی باشد که رضایت شهروندان را در پی داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، علی شیری‌زاد ظهر امروز _پنجشنبه دوازدهم مهر_ در نشست شورای اسلامی استان البرز که در سالن جلسات خانه ملت برگزار شد، اظهار کرد: مسائل و چالش‌های موجود در شهرستان‌های البرز باید به صورت جدی مورد پیگیری و اجرا قرار بگیرد.

وی با تأکید بر اهمیت پیگیری مصوبات توسط اعضای شوراهای اسلامی شهرستان‌ها، افزود: همت مسئولان استان در پیگیری موضوعات شهرستان‌ها و اجرایی شدن آن‌ها می‌تواند رضایت عمومی را فراهم کند.

نماینده مردم شریف کرج، فردیس، آسارا و اشتهارد در ادامه به بررسی گزارش‌ها و تعیین خط مشی‌ها پرداخت و بر ضرورت شهرستان شدن محمد شهر، کمالشهر و ماهدشت تأکید کرد.

شیرین‌زاد به موضوع حقابه مشکین دشت، کمبود آب در بلوار کامیون داران و حل معضل پسماند در شهرک صنعتی اشتهارد اشاره و اضافه کرد: رصد گزارش‌های مردمی نشان می‌دهد که این موارد از اهم انتظارات و مطالبات به حق شهروندان است.

وی سامان‌بخشی قراردادهای کارگری، کارمندی و نیروهای پیمانکاری در شهرداری‌ها را از دیگر مطالبات مردم عنوان کرد و خواستار اصلاح رویه نادرست در این حوزه شد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بر نقش مهم شوراهای اسلامی در این زمینه تأکید کرد و گفت: با تشکیل جلسات و کارگروه‌های تخصصی به صورت جداگانه در شهرستان‌ها، می‌توان به این موضوعات رسیدگی کرد.

به گزارش ایمنا، این نشست به بررسی مسائل و چالش‌های موجود در شهرستان‌های البرز اختصاص داشت و بر لزوم توجه به خواسته‌های عمومی تأکید شد که نشان‌دهنده عزم و اراده نمایندگان استان برای پاسخگویی به نیازها و خواسته‌های شهروندان و بهبود شرایط زندگی در شهرستان‌های البرز بود.

کد خبر 796758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.