هوای اصفهان رو به خنکی می‌رود

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از وقوع وزش باد به نسبت شدید تا شدید و احتمال طوفان لحظه‌ای و خیزش گردوخاک خبر داد و گفت: کمینه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده یک تا دو درجه کاهش دارد.

آسیه آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره پیش‌بینی وضعیت جوی هوای استان اصفهان اظهار کرد: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی بیانگر ادامه جو به نسبت ناپایدار طی امروز در سطح استان است.

وی افزود: بر این اساس وضعیت جوی امروز در بیشتر مناطق صاف تا قسمتی ابری در ساعات بعدازظهر گاهی وزش باد به نسبت شدید تا شدید و احتمال طوفان لحظه‌ای و خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان ادامه داد: از روز شنبه چهاردهم مهر، به ویژه در نیمه غربی استان در ساعات عصر و شب گاهی افزایش ابر مورد انتظار است.

وی با بیان اینکه کمینه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق استان یک تا دو درجه کاهش خواهد داشت، گفت: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۳۳ درجه سانتی‌گراد و کمینه آن بامداد فردا به ۱۵ سانتی‌گراد می‌رسد.

آقایی خاطرنشان کرد: خوروبیابانک با دمای ۳۸ درجه سانتی‌گراد و بوئین‌میاندشت با کمینه دمای هفت درجه به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان هستند.

کد خبر 796751

برچسب‌ها