واکنش شهردار به انباشت زباله در آبشار یاسوج

شهردار شهر یاسوج گفت: تصاویر منتشر شده از زباله‌ها در آبشار یاسوج مربوط به سازه‌های موقت صنوف کسب و کار در این مکان است و در اسرع وقت جمع‌آوری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، در روزهای اخیر انتشار تصاویری از وضعیت نامطلوب پاکسازی مکان گردشگری و تفریحی آبشار یاسوج در فضای مجازی محلی برای انتقاد گسترده به عملکرد شهرداری یاسوج شده‌است.

در تصاویر منتشر شده مشهود است که در برخی از جایگاه‌ها و سازه‌های موقت که برای ارائه خدمات رفاهی ایجاد شده بعد از خلوت شدن آبشار یاسوج از وجود مسافر و گردشگر، عدم جمع‌آوری سازه‌ها و زباله‌های اطراف آن باعث ایجاد چهره‌ای نازیبا شده‌است.

واکنش شهردار به انباشت زباله در آبشار یاسوج

کیوان آشنا شهردار شهر یاسوج در واکنش به انتشار تصاویر با محتوای عدم جمع‌آوری زباله‌ها در آبشار یاسوج، گفت: سازمان پسماند شهرداری یاسوج به‌منظور رفاه شهروندان و خدمت‌رسانی به آنها تلاش دارد وظایف خود را به نحو مطلوب انجام دهد.

وی افزود: در محیط آبشار یاسوج سازه‌های موقت برای کسب‌وکار ایجاد شده و با کاهش رونق آن مکان، این سازه‌ها به حال خود رها شده‌است.

آشنا تصریح کرد: با اتمام قرارداد با افراد متقاضی صنوف در آبشار یاسوج، تلاش داریم سازه‌های دائمی در آن مکان گردشگری ایجاد شده و سازه‌های موقت برچیده شود.

واکنش شهردار به انباشت زباله در آبشار یاسوج

وی با عذرخواهی از شهروندان در خصوص زباله‌های رها شده در این مکان گردشگری، خاطرنشان کرد: زباله‌های آبشار یاسوج جمع‌آوری می‌شود و از شهروندان می‌خواهیم شهرداری را در پاکیزه نگه‌داشتن این مکان گردشگری یاری کنند.

واکنش شهردار به انباشت زباله در آبشار یاسوج

کد خبر 796520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.